Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-10-2008 om 21:56
Al 10 jaar heb ik niet meer gewerkt als verpleegkundige, ik heb in de tussentijd wel gewerkt maar ben in de kinderopvang gerold. Daarvoor wel 10 jaar in verpleging gewerkt als je mijn opleiding mee rekent. Nu zou ik wel weer eens willen rondkijken als verpleegkundige. Echter nu moet ik een herintredings cursus doen. Wie heeft hier ervaring mee?
19-10-2008 om 00:46
Geen ervaring, maar...
... wel een andere vraag . Zou je je nick misschien willen veranderen? Ik heb deze al heel lang, en het werkt nogal verwarrend, twee mensen met dezelfde naam.
Groetjes Tink(erbell)
21-10-2008 om 21:46
Wel zien herintreden
Heb zelf geen ervaring, maar wel mensen zien herintreden. Wat ik van hen begreep is dat het toch erg zinvol is, omdat er in de periode dat zij eruit zijn geweest erg veel dingen zijn veranderd. De medische behandelingen staan nl niet stil. En wat vroeger echt wet was, is nu soms achterhaald. Daarnaast is er veel meer geautomatiseerd, waar je je echt even in moet verdiepen. Natuurlijk ben je het verplegen niet verleerd, maar alles opfrissen vonden zij erg handig.
Daarnaast kun je er mooi gebruik van maken en krijg je de ruimte om verdieping aan te brengen.
Succes, Esther.