Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

13-08-2009 om 10:47

Hoe gezicht ontharen?

Nu mijn gezicht een kleurtje van het zonnetje heeft vallen die blonde haartjes boven mijn lip meer op. Ik kan alleen geen goede onthaar manier vinden! Harsstrips werken niet en ontharingscreme ook niet voldoende. Hoe en met wat ontharen jullie dit?
O ja en waar koop je het?

Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt, groeten Madelief


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jippa

jippa

31-08-2009 om 11:52

Iris

Hier zeer gevoelige huid, en ook geprobeerd. Je moet wel echt heel zachtjes draaien met het ding en niet duwen. Ik had gelijk ruwe plekken. Maar het werkt wel als ik heel rustig aan doe.
Jippa

Ivanka10

Ivanka10

31-08-2009 om 13:54

Mijn ervaring met velvet

ik heb nu sinds een week de velvet voor het gezicht, had na het eerst gebruik alles rood, schilferig en heel glad.
de haren waren allemaal weg, maar ik had de dag erna toch alweer stoppels.

heb het nu voor de 2e keer alweer gebruikt en had niet zoveel last ervan na de tijd als de eerste keer,

maar wel weer de dag erna stoppels(ik heb denk ik snel groeiende haren hahaha)
heb ze net met de pincet er allemaal uitgetrokken (au) want dat lukt nu ook makkelijker

ben opzich best tevreden erover ondanks dat ik binnen en dag weer stoppels heb, misschien word dat wel minder naargelang je het langer gebruikt !!!

madelief

madelief

31-08-2009 om 21:12

Stoppels

Nou ik heb van de week mijn benen behandeld met het schuurpapier. Maar evengoed na een dag alweer stoppels wel iets minder hard maar toch....
Ga ook eens even op pad bij de Tuinen, want bij de gewone drogist kan ik dat spul echt niet vinden!
Er zijn ook mensen sie iets met suiker doen, een soort harspapje maken. Maar hoe dat werkt? Misschien weet iemand dit?

groetjes! madelief

Polly Shearman

Polly Shearman

31-08-2009 om 21:38

Velvet uit de handel?

Ik heb het bij mijn drogist besteld. Da. En na een week of 2 bleek dat het niet meer leverbaar was. Volgens da uit de handel? Waar kan ik het nog wel krijgen? Groet polly

Polly

ik heb geen ervaring met velvet,maar volgens mij is sundepil hetzelfde als velvet?
sundepil is via internet te bestellen.(www.sundepil.nl)

Ivanka10

Ivanka10

01-09-2009 om 16:34

Polly

ik heb het bij de etos gekocht

ilsepilse

ilsepilse

04-09-2009 om 17:39

Met een draadje?

Ik weet niet of jullie ooit bij een turkse of oosterse kapper zijn binnengestapt maar deze dames ontharen zich meestal met een touwtje (ook epileren wenkbrouwen), een iraanse collega en haar moeder doen elkaars gezicht, het gaat heel snel en bijna pijnloos !
ilse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.