Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-12-2018 om 16:18
Zojuist mijn nieuw aangeschafte (extra) gourmetstel uitgepakt. Volgens de gebruiksaanwijzing hoor je de pannetjes alleen onderop te gebruiken, en alleen voor groente en ei. Vlees zou je op de plaat 'moeten' bakken (zonder pannetjes).
Wij zijn gewend om alles in de pannetjes te doen, en die zetten we altijd gewoon bovenop. De onderste laag gebruiken we eigenlijk alleen om wat kaas te laten smelten.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie gourmetten. Met of zonder pannetjes? Boven of onderop? En wat zijn jullie favoriete gourmetgerechten?
28-12-2018 om 14:09
Inderdaad
Terugbrengen. En als je later graag zo’n soort ding wilt gebruiken en dat niet bij je dochters kunt lenen kun je het altijd nog kopen. En dan de uitvoering die je op dat moment graag wil hebben. Misschien dat je oo dit moment het geld ook beter voor andere dingen kunt gebruiken.
28-12-2018 om 22:59
Vraagje aan de woksetbezitters
nog een specifieke aanrader wb merk?
Want zo'n apparaat zou wel eens een goede aanvullig op het gourmetstel kunnen zijn. We hebben 1 vishater in ons midden die walgt van alles wat uit de zee kom en twee veganisten die eigenlijk niet blij worden dat hun duurzame hapjes bezoedeld worden door de nabijheid van al dat die doje beesten en niemand wordt er blij van als ik in de weer ga met blauwe kaas.
En het gezin breidt zich nog steeds uit zonder dat ik zelf nog hoef te baren, dus ook in die zin is een extra apparaat geen overbodige luxe. Ik vind het gepiel met eten best leuk, we gebruiken het gourmetstel ook buiten de feestdagen.
29-12-2018 om 17:44
en de pizarette
bak ik de bodempjes gewoon even voor in de oven. daarna beleggen en dat werkt in onze goedkope kerstpakketvariant prima.
Mijk
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.