Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marleen

Marleen

03-01-2009 om 14:05

Hoe vind ik een assistent(e)?

Hoi,
Ik ben ZZP-er, en heb net iets teveel werk voor mij alleen. Wat ondersteuning zou fijn zijn, vooral op administratief en redactioneel gebied. Ik dacht aan een assistent voor 1 dagdeel per week bij mij thuis (ik werk thuis). Een assistent op afstand lijkt me niet zo handig. Maar hoe vind ik zo iemand? Ik heb al wel gekeken op marktplaats bij aangeboden diensten, maar kan niet iemand vinden. Heeft iemand een tip? O ja, ik woon vlakbij Groningen,
Groetjes, Marleen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lady Grey

Lady Grey

03-01-2009 om 14:20

Via Ouders Online

Wat voor werk is het, hoever bij Groningen vandaan (ik woon er tien km boven). Ik kom uit de redactionele en secretariele hoek, heb 3 kinderen waarvan 1 nog niet op school dus wel aan huis gebonden, maar ik heb veel ervaring in op afstand werken.

CV groot genoeg zo?

hout anne

hout anne

03-01-2009 om 20:14

Uitzendbureau

waarom niet via het uitzendbureau?
Voordeel hiervan is dat je niet zelf werkgever bent en dat alle personeelskosten in het bedrag inbegrepen zijn. Het uitzendbureau doet de afdracht e.d. Zo kun je ook mooi uitproberen of het werkt, etc.
Ik werk zelf bij Randstad, die raad ik je dan ook aan natuurlijk!!
Succes!

Marleen

Marleen

03-01-2009 om 22:19

Afstand

Hoi,