Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

els

els

23-11-2008 om 10:47

Holle bolle big en rumba rups

Hoi
ik ben nog op zoek naar een leuk spel voor 2 kinderen (4 en 6 jaar). De jongste vraagt aan sinterklaas 'Holle bolle big' , de ander Rumba Rups.

Hoe zijn deze spellen, kunnen jullie er een aanraden/afraden?

Els

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Neem geen holle bolle big

Hoi

Vorig jaar zeurde mijn jongste van toen 4 zich gek om holle bolle big. vanuit de reclame leek het echt alsof de buik zou openspingen en dat daar de hamburgers uit zouden komen.
Het enige dat gebeurd is dat de riem losspringt, en bij ons was dat al met een paar dagen stuk.

Rumba Rups speelt mijn dochter bij haar neefje en dat vinden ze echt leuk.

Nu heb ik wolfje wervelwind gekocht bij het kruidvat, we zullen zien of dat was is

Wolfje wervelwind

... is hier een groot succes!

Rembrand

Rembrand

23-11-2008 om 17:20

Buik al snel kapot.

Ook hier de buik van bolle big al snel stuk

els

els

23-11-2008 om 19:44

Geen big

Geen holle bolle big dus, dat lijkt me duidelijk.

een spelletje dat mij ook leuk lijkt, dat wordt lastig. We hebben best al wat spelletjes (mens erger je niet, koetje boe, elefun, huisje boompje beestje, ...) en eerlijk gezegd vind ik er tot nu toe weinig aan. Ik vind het wel leuk om spelletjes te doen, maar met die kleintjes is het nog niet zo bijzonder. misschien ben ik te fanatiek? aan de andere kant, dat rumba rups lijkt me best leuk.

ze worden langzamerhand groter, dus misschien zijn er wel spellen die nu al wel leuk zijn? wat zijn spelletjes die jullie zelf ook leuk vinden?

Els

sjaan

sjaan

23-11-2008 om 20:24

Rumba rups

over rumba was hier een paar weken geleden al een draadje, de meeste mensen vinden dat net als mij niet zo'n geweldig spel. De balletjes die erbij zitten zijn zo weg/kwijt omdat ze tijdens het spelen nog wel eens vallen.
En ik vind 1 potje wel leuk, maar dan heb je het zin er wel weer af.

Zelf vind ik rollit een leuk spel, kun je met 2 tot 4 personen spelen. Moet je bij nadenken en is uitdagender. Over het spel doolhof stond hier laatst ook ergens een draadje, dat vind ik wel een leuk spel.

Succes!

sabje

sabje

24-11-2008 om 06:50

Hier juist wel holle bolle big.

Een groot succes hier hoor holle bolle big.
Het is gewoon een spel zonder bij na te denken mijn kinderen vinden het juist spannend bij wie knapt de riem.
Ook vriendjes en vriendinnetjes vinden het leuk.
Ik heb het een keer meegenomen naar spelletjesmiddag en ook daar was het een succes.En nog steeds heel nadat sommige kinderen wel heeeel hard drukken!

Minnie

Minnie

24-11-2008 om 10:13

Leuker

Ik vind spelletjes als Holle Bolle Big en Rumba Rups over het algemeen niet zo leuk. Mijn kids zijn er ook snel op uitgekeken (we hebben ze zelf niet!).

Wel een succes hier: Uno! Al jaren nummero uno hier in huis En Mijn Eerste Doolhof is hier ook enthousiast gespeeld (ze hebben nu inmiddels De Betoverde Doolhof). Monopoly Junior, Hallo Das, Kroko Loko, Regenboogslang, allemaal populair hier.

Minnie

MIG

MIG

24-11-2008 om 10:50

Rumba rups

Hallo, ik was degene die de vorige keer het draadje over de rumba rups ben gestart. Toen veel negatieve reacties. Omdat mijn dochter enthousiast bleef (leuke reclame) heb ik het spel geleend van een vriendin. Ik ben blij dat ik het niet gekocht heb. Mijn dochters (4 en 6) vinden het spel heel leukmaar kunnen het na 3 keer spelen zo uitspelen. Knikkers liggen er zonder problemen op. Het is dus snel geen uitdaging en dus niet leuk meer...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.