Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

angel3

angel3

29-12-2010 om 17:19

Huizen oppas gezocht

Ik weet dat er buros zijn die dit faciliteren. Iemand die in huis komt en bijv voor kat zorgt tijdens onze vakantie. Wie kent een betrouwbaar buro of weet een ander plan ? Het gaat om oa twee weken mei vakantie .. dank !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kennissen

Ken je niet iemand via via die dit graag zou doen? Mijn vader doet het elk jaar wel een paar keer maar geen idee hoe hij aan zijn addressen komt. Ik zou liever een kennis (van een kennis) in mijn huis hebben dan een vreemde.

Of misschien iets in Vraag en Aanbod zetten?

Ans67

Ans67

30-12-2010 om 10:59

Offciële bemiddeling

Ik zou voor een officieel bureau gaan. Enerzijds omdat je dan dingen ook zakelijk kunt houden, anderszijds vanwege verzekeringen enzo. Ik heb iemand eens gehoord over het Holidaylink, zij waren 'lid' en daar heel enthousist over:
http://www.holidaylink.com/vakantieoppas/vakantieoppas.html
Volgens mij hebben zij ooit de vakantie-oppas uitgevonden.
groeten,
Ans

Chippie

Chippie

30-12-2010 om 21:15

Misschien wil je dit helemaal niet...

Maar misschien kun je 'hier' eens rondvragen. Er zijn misschien genoeg mensen voor wie vakantie niet weg is gelegd en die heel erg graag de meivakantie in een andere omgeving willen doorbrengen om vakantie te vieren.

Ik misschien?

Hoi,
absoluut zullen er mensen zijn die je willen helpen,tenzij jij dat natuurlijk ook wilt.
wegens omstandigheden gaan wij niet op vakantie dit jaar. man is zijn baan kwijt.
Ik zou heel graag in zomervakantie of meivakantie bij iemand op zijn huis willen passen.

angel3

angel3

02-01-2011 om 12:03

Annemir

Annemir super. Bij ons valt de mei 22 april tot 7 mei ofzoiets. We hebben een poes....en wonen op fietsafstand van utrecht.
Moet nog ff voor de netheid schoonouders ook checken maar volgens mij willen die liever niet...
Waar kan ik je anders mailen?

Angel

Hoi,
ik moet ook nog even kijken of de vakantie gelijk valt natuurlijk. ik heb wel 3 kinderen, past dat?
en eerst even van beide kanten goed nadenken uiteraard. je schoonouders zou voor jou natuurlijk ideaal zijn.

mijn email: annemirmilo apestaartje hotmail punt com

Oh jee

oh jee ik wil net de datum checken zie ik ineens dat je schrijft dat je een poes hebt.
middelste zoon en dochter zijn allergisch voor katten. bah, balen, het spijt me heel erg!!

angel3

angel3

02-01-2011 om 18:52

Jammer!

tja het hele huizenoppas willen juist voor de kat zodat die lekker thuis kan blijven. Verder maakt het mij niet zoveel uit als huis 'leeg' staat bij wijze van.
Helaas.....

Sorry

ik vind het heel vervelend dat ik je blij heb gemaakt met een dode mus, sorry

angel3

angel3

02-01-2011 om 21:29

Welnee

No problem. Kon jij ook niet weten. Iemand anders zin ? Plaats nog wel oproepje. Grtz

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.