Huis, Tuin en Keuken

angel3
29-12-2010 om 17:19
Huizen oppas gezocht
Ik weet dat er buros zijn die dit faciliteren. Iemand die in huis komt en bijv voor kat zorgt tijdens onze vakantie. Wie kent een betrouwbaar buro of weet een ander plan ? Het gaat om oa twee weken mei vakantie .. dank !

Poppy
29-12-2010 om 19:48
Kennissen
Ken je niet iemand via via die dit graag zou doen? Mijn vader doet het elk jaar wel een paar keer maar geen idee hoe hij aan zijn addressen komt. Ik zou liever een kennis (van een kennis) in mijn huis hebben dan een vreemde.
Of misschien iets in Vraag en Aanbod zetten?

Ans67
30-12-2010 om 10:59
Offciële bemiddeling
Ik zou voor een officieel bureau gaan. Enerzijds omdat je dan dingen ook zakelijk kunt houden, anderszijds vanwege verzekeringen enzo. Ik heb iemand eens gehoord over het Holidaylink, zij waren 'lid' en daar heel enthousist over:
http://www.holidaylink.com/vakantieoppas/vakantieoppas.html
Volgens mij hebben zij ooit de vakantie-oppas uitgevonden.
groeten,
Ans

Chippie
30-12-2010 om 21:15
Misschien wil je dit helemaal niet...
Maar misschien kun je 'hier' eens rondvragen. Er zijn misschien genoeg mensen voor wie vakantie niet weg is gelegd en die heel erg graag de meivakantie in een andere omgeving willen doorbrengen om vakantie te vieren.

annemir
01-01-2011 om 17:15
Ik misschien?
Hoi,
absoluut zullen er mensen zijn die je willen helpen,tenzij jij dat natuurlijk ook wilt.
wegens omstandigheden gaan wij niet op vakantie dit jaar. man is zijn baan kwijt.
Ik zou heel graag in zomervakantie of meivakantie bij iemand op zijn huis willen passen.

angel3
02-01-2011 om 12:03
Annemir
Annemir super. Bij ons valt de mei 22 april tot 7 mei ofzoiets. We hebben een poes....en wonen op fietsafstand van utrecht.
Moet nog ff voor de netheid schoonouders ook checken maar volgens mij willen die liever niet...
Waar kan ik je anders mailen?

annemir
02-01-2011 om 16:35
Angel
Hoi,
ik moet ook nog even kijken of de vakantie gelijk valt natuurlijk. ik heb wel 3 kinderen, past dat?
en eerst even van beide kanten goed nadenken uiteraard. je schoonouders zou voor jou natuurlijk ideaal zijn.
mijn email: annemirmilo apestaartje hotmail punt com

annemir
02-01-2011 om 16:37
Oh jee
oh jee ik wil net de datum checken zie ik ineens dat je schrijft dat je een poes hebt.
middelste zoon en dochter zijn allergisch voor katten. bah, balen, het spijt me heel erg!!

angel3
02-01-2011 om 18:52
Jammer!
tja het hele huizenoppas willen juist voor de kat zodat die lekker thuis kan blijven. Verder maakt het mij niet zoveel uit als huis 'leeg' staat bij wijze van.
Helaas.....

annemir
02-01-2011 om 19:54
Sorry
ik vind het heel vervelend dat ik je blij heb gemaakt met een dode mus, sorry

angel3
02-01-2011 om 21:29
Welnee
No problem. Kon jij ook niet weten. Iemand anders zin ? Plaats nog wel oproepje. Grtz