Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sita

sita

05-01-2009 om 20:46

Idee? dekbed-overtrekken ruilbeurs? oid...

Ik koop regelmatig nieuwe overtrekken voor ons bed (zo'n 2 a 3 keer per jaar)omdat ik het leuk vind om na een tijdje weer iets heel anders op het bed te hebben. Dan weer met felle bloemen, dan weer met letters, nu eentje die lijkt op de spullen van Pip studio (vriendlief vind het dan ook net een tafellaken...uitverkoop bij Leenbakker, heel erg veel goedkope overtrekken momenteel) met als gevolg dat ze de kast uitpuilen.
Maar de meeste zijn nog prima, niet verwassen oid. Nu dacht ik zou het nu niet leuk zijn om met een aantal mensen (vrienden, kennissen of familie oid)de overtrekken te ruilen. Die overtrekken waar je op uitgekeken bent maar nog wel heel leuk zijn en niet te oud zijn.
Of is dit een heel raar idee van mij? Ik heb nog wel wat twijfels om het idee ergens in mijn omgeving te lanceren ) Of zou je dat toch niet willen, slapen onder een overtrek die van iemand anders is geweest....
Ik ben er zelf ook nog niet over uit, maar vind het zo zonde ze zo weg te doen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merla

Merla

05-01-2009 om 21:59

Wel een leuk idee eigenlijk

Ik koop ook nogal eens een nieuw overtrek (niet zovaak als jij trouwens hoor haha) maar ik heb er ook best wel veel eigenlijk. Regelmatig geef ik ze daarom ook maar gewoon weg of doe ze naar de Kringloop of Dorkas oid. Kinderovertrekken zet(te) ik ook wel eens op Marktplaats ofzo. Volgens mij heb ik ook via OOL nog wel eens wat dekbedovertrekken doorgegeven of verkocht
Een ruilbeurs is best een goed idee.

Nee kan niet ruilen

ben wel naarstig op zoek naar nieuwe hoezen.
we hebben een nieuw dekbed wat groter is als ons oude dus verplicht nieuwe kopen (mischien volgende maand) en bij de kringloop op zoek naar leuke overtrekken.
maar het idee is leuk!

Mamba

Mamba

05-01-2009 om 23:36

Bij mij net omgekeerd

Ik koop geen 3 overtrekken per jaar, maar hooguit ééns in de drie jaar een overtrek. Offwhite, geen tierelantijnen. Voor mij zou zo'n ruilbeurs niet werken .

angel3

angel3

06-01-2009 om 12:02

Niet handig denk ik

aangezien er 1001 formaten zijn. Wij hebben bijv allebei een eigen dekbed. Vreinden van ons hebben een 2 persoons dekbed en weer andere hebben een lits jumeaux formaat. OOk vind ik dat dekbedden er als snel 'verwassen' uitzien.... maar da s mijn mening

Bij action

hele mooie overtrekken t/m 240 bij 220 24 euro erg mooi
verschillende soorten ik heb er een creme wit met geborduurde simpele bloemen op een rijtje bruin beige precies de kleuren van mijn slaapkamer ben er erg blij mee!

Anneke Boerma

Anneke Boerma

06-01-2009 om 18:41

Wil wel maar

Ik zou best willen, maar ik woon in het noorden en de reiskosten zouden alle besparingen meteen teniet doen
Ik heb een heleboel, zowel 1 als 2 persoons, we zijn verhuisd en heben allemaal andere kleuren...
De mijne zijn wel verwassen, tenminste, bij sommigen zie je het erg en anderen nauwelijks

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.