Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

rhoos

rhoos

09-12-2008 om 20:09

Idee voor goed cadeau

wie heeft er een leuk idee voor een cadeau voor mijn vriendin die een feest geeft na een hele zware periode. het feest geeft ze omdat ze iedereen die haar op wat voor manier dan ook heeft bijgestaan wil bedanken.
Ik ben op zoek naar een persoonlijk, liefst blijvend cadeau waaruit mijn waardering en respect voor haar blijkt.
Zij is een erg betrokken persoon, drie kinderen, denkt altijd aan anderen.....kortom, nu wil ik haar eens verrassen.
Wie helpt??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

09-12-2008 om 20:25

Jaaarabo tijdschrift?

Wij hebben twee keer een jaar lang een tijdschrift cadeau gekregen, dat is echt superleuk. Elke maand weer een nieuwe editie, ik was er echt blij mee. Moet ik er wel bij zeggen dat wij ons normaal gesproken nauwelijks tijdschriften verloorloven, dus het was extra bijzonder.
Groetjes
Massi

Budget?

Wat mag het cadeau ongeveer kosten? Ik heb wel eens sieraden laten maken (dus eigen ontwerp) bij een edelsmid. In dat geval waren dat afgietsels van kiezen waar manchetknopen van waren gemaakt. Klinkt luguber maar was voor iemand die afstudeerde bij tandheelkunde!

rhoos

rhoos

10-12-2008 om 11:20

Budget

het budget mag tot 50 euro zijn ongeveer...
tijdschriftabbonement had ik ook aan gedacht, maar dat is niet blijvend en dat vind ik dan weer jammer..
zijn er nog meer ideeen??

angel3

angel3

10-12-2008 om 11:32

Boek

een echt prachtig mooi kado boek vind ik: ik geef je mijn hart. van happinez (te koop bij Bol, bij Happinez zelf op de site en in sommige boekhandels)
Ik heb het gegeven aan een bijzondere vriendin en ze was er erg blij mee.
Je kunt er dan zelf nog iets inschrijven.
Wat ook mooi is is een mooi sieraad/hangertje?
Zoiets?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.