Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Guinevere

Guinevere

20-11-2008 om 12:20

Iets met lange vingers

Na ons bezoek aan Oma dit weekend keerden wij weer huiswaarts met wéér een vol pak lange vingers. Omdat de kleine dat zo lekker vindt. Helaas lust hij ze niet, hij heeft liever stroopwafels en nu heb ik alweer 2 van die pakken in de kast liggen. Zo opeten is geen optie, want ik vind er ook niks aan. Dus: weet iemand iets lekkers te doen met die lange vingers?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

20-11-2008 om 12:25

Tiramisu

Ik heb zo snel geen recept, maar ik weet dat je ze daar voor kunt gebruiken.

Guinevere

Guinevere

20-11-2008 om 20:04

Lemon mascarpone charlotte

Ah, dat is een goede link, Sophie!
Ik ga morgen, dan heb ik toch vrij, voor het dessert dus mini-charlottes maken, maar dan van deze link die ik onderaan die pagina van jou vond: http://tartelette.blogspot.com/2007/06/birthday-mingle-lemon-mascarpone.html
Mijn man heeft namelijk om een raadselachtige reden ook een lading limoenen gekocht, dus zo kan ik het mooi combineren!
En als het een succes is: met de kerst komt de hele gekke bende inderdaad weer hier, en ik heb dan ws. nog steeds lange vingers over, dus.....
Bedankt!

Marie L

Marie L

21-11-2008 om 10:34

'recept'

Ik heb ooit eens een soort taart gemaakt van lange vingers, slagroom en blikvruchten (ananas of mandarijn).

Laagjes lange vingers (gedrenkt in het vruchtensap), slagroom en de vruchtjes. Het ziet er niet echt super uit maar lekker is het wel.

Marie-Louise

Kinderrecept

Ik weet niet hoe oud je kind is, maar ik ken een leuk en lekker kinderrecept, een soort taartje van lange vingers: Lange vingers, mascarpone vermengd met vanillesuiker erop, verse bosvruchten erop, evt nog een keer herhalen voor een heel hoog taartje. Leuk om met kinderen te maken en lekker (hoewel de mijne vooral het fruit lekker vond)

Guinevere

Guinevere

21-11-2008 om 20:00

Ah, ik kan natuurlijk ook die limoenvulling maken en mijn 6-jarige snuiter laten stapelen...
Het is er vandaag niet van gekomen helaas, mijn 1,5-jarige snuiter gunde mij geen rust met zijn gevaarlijke capriolen van vandaag. Hij probeerde de hele dag in de boekenkast te klimmen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.