Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

maatje

maatje

27-12-2008 om 16:19

Ik ben op zoek naar een cd

van een mollige britse zangeres. maar ik weet haar naam niet meer ik weet wel dat zij volgens mij in de hitparade kwam begin dit jaar (geloof ik)
en ik zou graag die cd aan mijn nichtje willen geven. weet iemand hoe deze zangeres heet? volgens mij zong ze dat ze 'under the grass /floor' lag. pfff weet het niet meer helemaal.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maatje

maatje

27-12-2008 om 16:22

Oja zij was een nieuwkomer

in 2008 (of was het eind 2007) net zoals gabriella cilmi. zij heeft een vrij donkere zware stem en volgens mij was ze blond. oja en vrij jong. ik schat haar 25 jaar. weten jullie wie ik bedoel?

Sascha2

Sascha2

27-12-2008 om 16:37

Misschien

Duffy? Dacht dat dat een Britse zangeres is, die dit jaar voor het eerst in de hitlijst stond. 't Is maar een gok...

Nee, had al op internet gezocht

maar zij was het niet. de bedoelde dame is echt mollig. ik vond dat er uitsprong qua gewicht. maar dat vond ik juist zo mooi. dat ze niet aan het ideaal beeld hoeft te voldoen. weet iemand mischien een site waar ik zou kunnen zoeken?

Adele?

Bedoel je deze zangeres?

Gr, Sabrina

margje van dijk

margje van dijk

27-12-2008 om 18:19

Jaaa, adele

Een van de vakantiehits van de zomer (althans bij ons in de auto). "Should I give up, or should I keep on chasing pavements", oftwel "Chasing pavements" heet die hit van haar denk ik.

De CD heet "19", want zo oud was ze (inmiddels niet meer).

Margje

Adele bij paul

Àdele was bij Paul de Leeuws' uitzendmarathon, wat een gave stem heeft ze!

Xyda

maatje

maatje

28-12-2008 om 11:44

Daarom hou ik van dit forum

samen weten wij meer zij is het dus. Adele. ik zal de cd kopen voor mijn nichtje en als ik hem beluisterd heb, mischien ook voor mijzelf. Bij een lineup zou ik haar dus nooit herkennen, ik dacht dat ze blond was... maar allen bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.