Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sonja

Sonja

02-09-2009 om 18:22

Ikea stornas eettafel 10 pers

Wie heeft de Stornas tafel van Ikea waar je als je de tafel uitschuift plaats hebt voor 10 personen?
Ik wil graag weten of hij bevalt en hoe hoog de bovenrand is, om te kijken of mijn stoelen eronder passen, die hebben 68 cm hoge leuningen.

Bedankt,

Sonja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

03-09-2009 om 08:50

Gokje

De tafel is 74 cm hoog, als ik op mijn scherm op de grote foto meet in milimeters en de boel omreken, dan kom ik op een bladdikte incl. balk eronder van ruim 7.5 cm.
Jouw stoelen gaan dus met mijn (vast niet precieze meting) niet onder die tafel passen
Je kunt natuurlijk gewoon even bellen naar Ikea klantenservice.

mar-ank

mar-ank

04-09-2009 om 18:20

Heb ik

Volgens mij hebben wij deze tafel, al is het een andere kleur dan ik op het plaatje op de site zie (dus geen 100% garantie)
De tafel is 75 cm hoog. De rand is drie cm dik, dus dan blijft er 72 cm over. Daar passen je stoelen dus onder. Onder het blad zit nog een rand. Daaronder zit 63,5 cm. Dat is dus niet genoeg. Maar het blad steekt ongeveer 8 cm over de rand.

Wij hebben deze tafel nu 5 jaar. Hij bevalt prima, al is hij wel erg groot. Het uitschuiven hebben tot nu toe maar 1 of 2 keer gedaan, want hij is zo groot zat. Als we hem zouden uitschuiven moeten we de hele kamer verbouwen om er nog omheen te kunnen zitten ;D. Wij hadden lange tijd aan één kant een bankje staan, en daar konden we een hele rij kinderen op kwijt. Ideaal. Nu zijn de kinderen daarvoor te groot. Maar met een hoop extra krukjes kom je ook een eind.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.