Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Specht

Specht

29-11-2016 om 20:44

Indeling HEMA


Specht

Specht

02-12-2016 om 10:07

Kerstbomen

Ik zag toevallig dat ze bij IKEA wel al een aparte kassa hadden voor mensen die alleen een kerstboom wilden kopen.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-12-2016 om 10:08

Triva

Als Roefel eerst in de computer moet kijken, dan nog eens waar het boek staat in de bibliotheek, gaat het duizelen. Je gaat meestal naar de bibliotheek omdat het leuk is om iets nieuws uit te zoeken, maar voor mensen die dat ingewikkelder vinden, zijn dit soort ommezwaaien lastig en maakt een biebbezoek niet leuk.

Kleine tip: als je iets wilt benadrukken, kun je beter accent aigu gebruiken dan hoofdletters. Hoofdletters staan voor schreeuwen.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-12-2016 om 10:12

Temet

Maar daar kan ik gewoon al mijn kleren bij aanhouden, ik hoef niks te passen. ===

Wat niet is kan nog komen. Je kunt nu ook aan de drank in een boekenwinkel, dus wie weet kun je ooit ook een dutje doen.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-12-2016 om 10:23

Ikea

Omdat Ikea niet bij ons in de stad staat en ik er weinig kom, is een bezoek aan Ikea nog steeds een uitstapje voor mij. Uurtje winkelen, langs het restaurant (ook naar binnen uiteraard), twee koppen koffie en bij de eerste een broodje of wat lekkers en dan weer fris door voor nog meer winkelen. Omdat sommige dingen zo goedkoop zijn, kom ik dan toch met meer bij de kassa dan ik van te voren had bedacht.

Ginny

Bedoel je de ene die overgebleven grote bieb in een karakteristiek pand? Is daar dan nog uberhaupt personeel? Ik heb het idee dat daar de koffieshop de corebusiness is geworden, net zoals bij die ene grote boekhandel.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

02-12-2016 om 17:32

Ja die ja Kenfan

Ga liever naar die grote boekhandel twee straten verderop. Daar verkopen ze 'ook' koffie. En voor de bibliotheekervaring ben ik lid geworden van de dorpsbibliotheek in de plaats waar ik werk. Dat kun je nog gewoon ouderwets boeken lenen.

Zo zonde dat al die wijkfilialen de nek omgedraaid zijn. Dat was vroeger het uitje van de week: samen boekjes uitzoeken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.