Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

nieuwe hippie

nieuwe hippie

28-12-2008 om 20:46

Inspiratie gezocht

Hoi,

Ik kleed mij eigenlijk altijd vrij veilig. Weinig gedurfd ofzo. Dat heeft te maken met het werk dat ik voorheen deed, op kantoor, dus netjes. Wat spijkerbroeken voor het gemak en dat was het wel. Ik heb inmiddels al een poos geen werk meer en die nette kleding draag ik bijna niet. Daarnaast kun je mij wel bijna uittekenen in een spijkerbroek of donkere broek met een shirt/vest of trui. Waarvan ik er overigens ook niet eens zoveel heb, dus goede kennissen kunnen een aardige gok wagen

Nu wil ik eigenlijk al heel lang wat meer gedurfder en eigener gekleed gaan en ben ik erg gecharmeerd van de hippie-look. Maar dan wel moderner. Beetje bohemien, beetje hippie, heb vandaag bijvoorbeeld een lange, gebreide rok aan met korte franjes onderaan. Basiskleur zwart, met soort indische motief-streepjes in geel, groen, rood, oranje. Leuk, voel ik me goed bij.

In wat voor winkels zou ik nou inspiratie op kunnen doen voor mijn nieuwe look? Of weten jullie sites? Omdat ik dus geen baan heb, heb ik ook niet veel geld om te besteden. Het moet dus niet al te prijzig worden.

Wie helpt deze brave huismoeder weer een beetje sjeu in haar garderobe brengen?

groetjes,
Nieuwe Hippie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kijk eens

op marktplaats bij het merk ART.
hele aparte kleding in mooie kleuren,en via MP ook nog betaalbaar.

nieuwe hippie

nieuwe hippie

29-12-2008 om 09:48

Susanne

Hoi Sus-anne, dat is al een heel eind in de richting! Bedankt voor de tip. Ik zocht ook echt inspiratie, om wat meer duidelijkheid te krijgen in wat voor soort kleding ik leuk vind. Fladderbeestje, ik kan een klein beetje naaien, mits niet al te ingewikkeld Ik zou wel wat eenvoudigs kunnen proberen tzt. Eerst maar eens kijken welke stijl ik precies leuk vind en waar ik wat voorbeelden kan vinden!

bedankt voor de tips, zover!

groetjes,
Hippie

Rafelkap

Rafelkap

29-12-2008 om 10:31

Art

Dat ART (even gespiekt, mooi maar voor mij te wijd) doet me denken aan Cora Kemperman. Die winkels zitten in ieder geval in Amsterdam en in Utrecht, kun je even op googelen.

Zus

Zus

29-12-2008 om 17:29

Waterlooplein

Op het Waterlooplein stikt het van dergelijke rokken en sjaaltjes, maar dan moet je wel naar Amsterdam komen (kun je ook gelijk naar Cora Kemperman, alhoewel dat bijna altijd effen stoffen zijn). Ook bij 2ehands winkeltjes in de 9straatjes zul je wat dat betreft goed slagen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.