Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dinosaurus

Dinosaurus

25-08-2009 om 14:35

Internet bankieren abn amro

Wie bankiert er via internet bij ABN AMRO, en bevalt dat? Volgens mij ben ik een zeldzaam verschijnsel omdat ik nog papieren acceptgiro's en overschrijvingen inlever, en moet wachten tot mijn maandelijkse afschrift om te weten hoe de stand van zaken is (en daar heb ik me wel eens in vergist helaas). En ik ben razend benieuwd of er nog meer van die ouderwetse types zijn die 10 jaar geleden niet durfden, en nu nog niet digitaal bankieren.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

25-08-2009 om 14:47

Net een weekje

Wel bij een andere bank maar na veel aarzelen en twijfelen vorige week toch overgegaan op internetbankieren. En het bevalt goed.

Aanleiding was toch wel toen we een interne overboeking hadden gepost die niet werd uitgevoerd waardoor we net-niet in het rood kwamen. Grrrr... (of zou het opzet zijn om de mensen zo op internetbankieren te krijgen?)
In ieder geval.. nu met die onzekere tijden kan ik elk moment kijken wat het saldo is en of het salaris nog wel wordt overgemaakt (woog ook zwaar mee in de beslissing).

Dinosaurus

Dinosaurus

25-08-2009 om 14:53

Maan, herkenbaar

Ik kwam terug van vakantie en vond twee geweigerde acceptgiro's in de brievenbus, vanwege te weinig saldo, rekenfoutje mijnerzijds. Betrof betalingen aan belastingdienst en CJIB dus errug vervelend ;-(

Al jaren

Ik kan me niet eens heugen hoe lang ik al internetbankier. Toevallig ook via de AbnAmro. Ik vind het ideaal. Ik kan ten alle tijden mijn saldo opvragen, overboekingen worden gelijk bij/af geschreven, ik heb alle rekeningen op mijn account staan, dus ook de spaarrekeningen van de kinderen bijv.

Ik zou zeggen doen :o)

Groetjes, Pinkelot

Puck2

Puck2

25-08-2009 om 15:04

Al jaren

Wij internetbankieren al jaren bij de ABN-AMRO en sinds kort ook bij de Rabo. Beiden bevallenerg goed. Ik kan zodra ik een acceptgiro krijg die direct invoeren en laten uitvoeren vlak voor de vervaldatum zodat ik ze niet vergeet zoals bij de papieren versie wel eens gebeurde. En ik kan altijd en overal mijn saldo opvragen, even geld van de ene rekening naar de andere overboeken, internetaankopen betalen via iDeal, etc. En je krijgt geen bankafschriften meer (die je altijd kwijt bent als je iets wil nazoeken en via internet kan je veel makkelijker dingen nazoeken. Kortom, ik zou niet terugwillen naar het oude papieren systeem.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-08-2009 om 15:51

Ook

maar bij ING (voorheen Postbank). Ik moet er niet meer aan denken om alles via de post en het loket te moeten doen. Betalingen opzoeken, betalingen doen, optellen hoeveel je aan een bepaald banknummer hebt betaald, sparen, even snel een klein beetje geld overmaken naar man of kindlief... ideaal.

Tihama

Tihama

25-08-2009 om 17:05

Waarom niet?

Wij girotellen sinds 1989. Ik leg mijn kinderen nog wel eens uit dat er geen pinautomaten waren. Ik ben inmidddels zo oud dat ik dat nog meegemaakt heb

Maar wat weerhoudt je? Het lijkt me namelijk heel onhandig om je rekening zo weinig te kunnen sturen.

Tihama

Sinds kort

ben ik ook over gegaan op internetbankieren (van de rabo). Ik vraag me nu echt af waarom ik dat niet jaaaaaaaaaaren eerder heb gedaan. Hier bleven acceptgiro's van de weinige dingen die niet op automatische incasso gaan nog wel eens liggen. Nu direct invoeren met (ver) in toekomst liggende betaaldag en klaar ben je.

Nasha 1st

Nasha 1st

25-08-2009 om 19:32

Ook al heeeeeeel lang

ook begonnen met Girotel van Postbank (in den beginne moest ik nog inbellen, jaja, dat waren nog eens tijden )....Later kwam dat via internet, en ik vind het geweldig. Elke rekening wordt meteen ingeboekt op de uiterste betaaldatum, ik kan nog een beetje schuiven door het op dagen te plannen dat er geld gestort wordt (belasting, salaris enz.) En inderdaad, ik kan per dag zien hoe het er voor staat. En nog beter, stel, ik zeg stel, dat man een keer pint en het saldo is niet toereikend, kan ik meteen geld overboeken vanaf de spaarrekening, van de internetspaarrekening staat het er dan meteen op!

Lidwientje

Maar je moeder is koelbloedig overgestapt naar internet bankieren bij de Rabo Bank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.