Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

margje van dijk

margje van dijk

27-11-2008 om 21:55

Ja, en waar kan ik dan krijgen.... hero quest?

Mijn oudste kinderen spelen op de BSO het bordspel Hero Quest zo ongeveer dagelijks, en het staat bij allebei bovenop het verlanglijstje.

Volgens de leider van de BSO zijn zij beiden het fanatiekst, de andere kinderen hebben dat veel minder, het ligt ze blijkbaar toevallig heel goed. Het spel was van hem zelf, hij had het thuis maar in de kast liggen en had het daarom meegenomen naar de BSO.

Dus ik ben mijn licht eens opgestoken in wat winkels of ze het ook verkopen. Maar nee. Nergens te krijgen. Het schijnt niet meer gemaakt te worden.

Hebben wij weer, vallen voor een totaal outdated spel

Maar voordat ik het totaal opgeef: heeft iemand van jullie het misschien desondanks ergens gezien? (Ik heb Marktplaats al geprobeerd). Of misschien zelf in de kast en wel kwijt willend? Of, tenslotte, if all else fails: een tip van een spel wat er wel wat op lijkt?

Groeten,
Margje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

27-11-2008 om 21:57

Oeps, had naar het nieuwe huishouden gemoeten

Ik kwam pas op deze vraag toen ik het draadje hierboven las ('wat zijn retski pels' - erg grappig) dus heb ik dit hier gedachtenloos neergezet, maar het had eigenlijk in Het Nieuwe Huishouden gemoeten....

margje van dijk

margje van dijk

27-11-2008 om 22:37

Jeetje, cameron

Dat ik dat niet gevonden heb! Ik heb vorige week of zoiets uitgebreid zitten zoeken.

Nou, ik ga er achteraan.

Bedankt!

Margje

Margje (ot)

Heb je mijn sinttip nog meegekregen laatst? Het derde deel van Cornelia Funke's hart van inkt is uit: nacht van inkt.

margje van dijk

margje van dijk

28-11-2008 om 09:25

Allen

Wat denken jullie weer heerlijk mee
De mevrouw van marktplaats reageerde direkt dat ik het mocht hebben, maar ze zei ook dat ze vandaag op vakantie ging en dat ik 2 weken moet wachten tot ze terug is. Dat is wel een beetje jammer maar desondanks interessant dat het nog te krijgen is.

Cobi, het schijnt dus niet meer gemaakt te worden. Maar als het toch jammerlijk mislukt zou ik wel graag even willen vragen aan zo'n expert wat voor spel er dan op lijkt. (Trouwens, o.t., vorige week heb ik er 7 uur over gedaan om in Eindhoven heen en terug te komen met de trein (hopeloze zaak, uiteindelijk met taxi thuisgebracht) om een concert bij te wonen van een van 's man's laatste liefdes, waar we het eerste half uur door al die toestanden ook nog van misten. Je zult hier maar wonen, dacht ik, waarschijnlijk volstrekt misplaatst .

Silone, ja! Ik heb het boek al gezien! Dat gaat er zeker komen. Een tijd geleden hebben zoon en ik met werkelijk ingehouden adem deel 1 uitgelezen. Nu ligt er inmiddels een net zo lijvig deel 2 op het nachtkastje. Maar die derde kan ik hem mooi voor zijn verjaardag geven (hij is ook nog jarig volgende week).

En Pelle, tja. Waarom inderdaad, als het al op de BSO is.... nou, bijvoorbeeld omdat de BSO-leider te kennen heeft gegeven dat hij het niet definitief aan de BSO wil schenken maar over een tijdje weer terug in zijn eigen kast zet.... En omdat ze het echt dagelijks spelen als ze daar zijn, maar dat is "maar" 3 middagen in de week. En natuurlijk omdat ik zelf bloednieuwsgierig ben en ook mee wil spelen

Margje

Lietje

Lietje

28-11-2008 om 10:09

Margje

Volgens mij ligt dit spel bij mijn schoonouders te verstoffen. Ik wil het wel eens navragen. Misschien willen ze het wel opsturen. Ze wonen in Eindhoven
Groet Lietje

margje van dijk

margje van dijk

28-11-2008 om 22:26

Lietje!

Oh, zou het waar zijn? Maar zouden je schoonouders het kwijt willen? Als je dat wil vragen - graag! Ik wil er natuurlijk voor betalen wat ze er maar voor willen hebben, voor een fatsoenlijk nieuw spel betaal je ook een kapitaal.

Ik vind het gewoon leuk om dingen voor de jongens te kopen waar ze blijkbaar echt wat mee hebben. Dat het klikt, zeg maar. Maar vaak is het moeilijk dat te vinden. Dus vandaar dat ik me zo uitsloof voor zoiets als een outdated spel

Margje
PS Dus daarom kwam Eindhoven opeens spontaan in mijn gedachten, hahaha
PS2 Cameron, ach, de romantiek van het bordspel, daar kan toch geen online tegenop? (grapje)

Lietje

Lietje

29-11-2008 om 11:04

Margie

Het is ok. Kun je me mailen: [email protected]
Groet Lietje

margje van dijk

margje van dijk

29-11-2008 om 14:17

Lietje

Ik heb je gemaild!
Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.