Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Margriet*

Margriet*

02-01-2009 om 22:59

Jamie recept gezocht

of eigenlijk het boek waar het in moet staan. Met oud&nieuw heerlijke vis gegeten bij vrienden. En belangrijk de kinderen vonden het ook lekker. Ingredienten waren vis, die werd gebakken, veel citroensap, die ook in de saus ging (geloof dat onze vriend het erover heen goot op het laatst). We aten het met polenta en worteltjes/peultjes. Volgens mij gingen er voor 4 personen wel sap van 6 citroenen in. Ik wil dit boek van Jamie kopen omdat ik er nog veel meer lekkere dingen in zag, maar ben ff kwijt welk boek het is. Iig niet de naked chef en italie. Wie weet het? Dan kan kan ik het boek bestellen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

03-01-2009 om 01:13

Deze site

Hoi Margriet,

Als je op deze site wat naar beneden scrollt zie je een hele lijst kookboeken. Hier kan je ook de andere boeken van Jamie bekijken, misschien vind je iets door de boeken aan te klikken of door op recepten te zoeken.

dit is de site: http://www.iensrecepten.nl/boeken/index.asp?id=100

Succes
Maxime

Margriet*

Margriet*

03-01-2009 om 10:13

Emma

Nee helaas weet ik niet welke vis het was. Maar met kappertjes en citroenrasp klinkt wel vertrouwd. Ik denk dat het toch dat recept is, bedankt voor het zoeken. Ik denk dat ik maar even in de winkel ga bladeren en dan via internet bestel.

MaximeM

MaximeM

03-01-2009 om 10:17

Margriet

Hoi Margriet,

Zomaar even een vraagje, je schrijft het volgende "Ik denk dat ik maar even in de winkel ga bladeren en dan via internet bestel", maar nu ben ik benieuwd wat de reden is dat je dat boek dan niet meteen bij de boekhandel gaat kopen, maar naar huis gaat om het dan weer via internet te kopen, dat is toch veel omslachtiger?? (of is het via internet goedkoper soms?)

Maxime

Vaste boekenprijs

Elk boek heeft een vaste boekenprijs, dus het is overal even duur. Doe je plaatselijke boekhandel een plezier en koop het daar

(ik werk dus bij een boekhandel die al ruim 100 jaar zelfstandig is en probeert te overleven)

Succes !

Margriet*

Margriet*

03-01-2009 om 15:56

Anneke en maxime

Jullie hebben beiden helemaal gelijk, maar ik moet mijn bon van bol.com ook nog besteden. Ik moet er toch iets van kopen.

Lol!

Tuurlijk Margriet, je hebt gelijk ! )))

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.