Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jelly na een nacht in koelkast nog jelly?

Mijn zoon wil voor zijn surprise jelly-pudding gebruiken (jawel, en dan moet de gelukkige er in grabbelen voor het kado !). Die jelly moet echter minimaal twee uur in de koelkast staan..... Hij moet de surprise mee naar school nemen, wat betekent dat we voor 6 uur de jelly in de koelkast zouden moeten zetten - maar ik heb weinig zin er extra vroeg voor op te staan eigenlijk en in zijn eentje gaat het hem nog niet lukken.

Weet iemand hoe lang jelly-pudding jelly blijft ?? We eten het zelf nooit namelijk..... Zouden we de jelly ook de dag van te voren kunnen maken en dan de hele nacht in de koelkast kunnen laten staan ?

Martine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

03-12-2008 om 14:06

Zo lang het in de koelkast staat

blijft het prima. Maar let er wel op dat je koelkast goed koud is dus echt rond de 4°C en niet rond de 7. Leg er even een thermometer in voor de zekerheid (zou eigenlijk altijd moeten)

groet,
Angela

2 uur?

Is mij zelden overkomen dat jellie al met 2 uur stijf was. Ik maak het meestal een dag van te voren.
Doodzonde om zoiets te verwerken in een kleddersurprise (alhoewel het vrij uniek is dat een school zoiets toestaat - weet je zeker dat het mag?) daar is het namelijk veel te lekker voor!
Ik hou niet zo van voedselverspilling eerlijk gezegd.

Rembrand

Rembrand

04-12-2008 om 18:47

Dirksmama.

Trixiejelly is wel snel stijf. Dat is de jelly die in Nederland verkocht word. De jelly's die wij kennen ( o.a uit NZ en Australië ) doen er langer over om stijf te worden.
M.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.