Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jongens ondergoed

zoon (14) had nieuwe onderbroeken nodig. Nu is hij nogal moeilijk met ondergoed. Toen we laatst bij de Hema waren zei ik dat hij maar eens rond moest kijken welke hij wilde. Hij heeft toen niet kunnen vinden wat hij zocht. Hij wilde onderbroeken zonder pijpjes. Hij vertelde dat hij slips had gezien. Deze durfde hij alleen niet samen met mij te kopen, want hij schaamde zich ervoor. Van mag hij dragen wat hij fijn vindt. Dus toen ik vervolgens opzoek ging naar slips in zijn maat (176) viel me op dat er nog best wat aanbod is aan slips voor (tiener)jongens bij verschillende winkels.

Uiteindelijk heb ik er bij de zeeman gekocht zodat ie deze eerst kon proberen en hij vindt ze fijner zitten dan de meeste boxers.

Nu ben ik benieuwd, zijn er nog meer jongens die slips dragen? En kan dat op deze leeftijd?

Beetje rare vraag.

Hier thuis dragen ze niks anders en ik heb daar nog nooit wat over gehoord.
Plus dat je blijkbaar niet wist hoe onderbroeken zonder pijpjes eruit zien?

Juless

Juless

25-11-2021 om 16:47 Topicstarter

Valeria schreef op 25-11-2021 om 16:39:

Beetje rare vraag.

Hier thuis dragen ze niks anders en ik heb daar nog nooit wat over gehoord.
Plus dat je blijkbaar niet wist hoe onderbroeken zonder pijpjes eruit zien?

Dat zeg ik niet, ik wilde weten wat hij nu precies wilde hebben en vondt het niet gepast om dat in de winkel te vragen. Mijn man draagt ook slips, dus ik weet zeker wel wat onderbroeken zonder pijpjes zijn : ) 

Sorry voor de verwarring, heb dat stukje aangepast.

Ik heb een huishouden met (oa) 4 mannen. 1x partner, 3x zoon. De helft draagt liever boxers, de andere helft liever slips. Het is een persoonlijke voorkeur waar welke kant op ook niets mis mee is.

Bijzonder eerste topic weer.

MMcGonagall schreef op 25-11-2021 om 21:11:

Bijzonder eerste topic weer.

Is altijd weer een kunst om de trollen van de niet-trollen te kunnen onderscheiden

Hier twee zoons en een man die allemaal boxers dragen. 

Hier dragen beide mannen wisselend laat hem lekker zelf kiezen wat hij wil. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.