Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

willemijn

willemijn

14-03-2018 om 21:22

jurk

Ik ben er te lang uit geweest, dus heb even jullie hulp nodig... Ik heb sinds de middelbare school voor het eerst weer een galafeest.

Nu kan ik een jurk lenen, maar die heeft heel dunne schouderbandjes. Ik heb zelf een grote boezem. Kun je een beha met doorzichtige bandjes naar zo'n gelegenheid dragen of is dat uit den boze?

Alvast bedankt!

Aagje Helderder

Aagje Helderder

14-03-2018 om 22:24

Lijkt mij niet mooi.

Zo’n jurk vraagt om een strapless bh of een bustier. Bhbandjes die zichtbaar zijn langs de bandjes van de jurk vind ik idd not done.

Maar hebben we deze vraag een paar maanden geleden ook niet al voorbij zien komen?

Aagje

Marie

Marie

14-03-2018 om 22:58

al eerder gevraagd inderdaad

Kijk eens in deze discussie, wellicht staan daar nog bruikbare tips tussen.

https://www.ouders.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/galajurk

Trouwens er is ook van alles te huur.

willemijn

willemijn

15-03-2018 om 17:03

bedankt

Dank jullie wel, dat had ik nog niet gezien.

Het lijkt erop dat (helaas voor mij) doorzichtige bandjes niet echt een goede optie is...

Kaaskopje

Kaaskopje

16-03-2018 om 09:25

Bolero

Ik weet niet hoe de jurk eruitziet maar is het een optie om er een hele fijne bolero bij te dragen, waardoor de schouders bedekt zijn? Ik weet niet hoe je armen eruitzien, maar ik zelf draag al een tijdje geen mouwloze kleding, omdat ik bedekt toch wat esthetischer vind voor de niet piepjonge bovenarmen.

juf Ank

juf Ank

16-03-2018 om 19:11

nou...

doorzichtige bandjes moet toch wel kunnen?

Dunne bandjes.

Maar geeft dat bij zware borsten geen ingedeukte schouders?
Als de jurk goed zit zou ik gaan voor de bolero inderdaad of een mooie stola/sjaal.

Dank voor het meedenken

@Juf Ank

Heb jij toevallig gezien dat dit vaker wordt gedragen op een galafeest?

40er

40er

18-03-2018 om 18:35

Willemijn

Zelf heb ik ook best een grote voorgevel, e-cup, maar een goede strapless bh is voor mij geen probleem. Persoonlijk vind ik die plastic bandjes niet mooi. Als je dat doet dan idd met bolero of een mooie stola.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.