Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

angel3

angel3

28-11-2008 om 14:29

Kado tips voor vriendin in buitenland

Goede vriendin komt met kerst naar NL. Ze heeft onlangs een baby gekregen en daarvoor had ik al wat opgestuurd. Nu is haar dochter ook in deze tijd jarig en die wordt 2. Ze gaf aan dat cadeaus echt niet nodig zijn en dat ze licht willen reizen. Ik wil toch iets geven.... wat is leuk voor een 2 jarige? nog handig voor een baby? bestaan er bonnen die internationaal zijn?
Meedenkkracht gevraagd

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Linda

Voor peuter is een toverleitje misschien een idee. Da's licht, plat, en handig om de uren tijdens de reis stuk te slaan.

Ook leuk: CD's of DVD's met Nederlandse liedjes/filmpjes etc. (als die kinderen ook nog nederlandstalig worden opgevoed). Een groot succes waren hier de CD's 'liedjes voor moeder en kind' van Jingo - de klassiekers (Kortjakje etc) zeer helder en verstaanbaar gezongen. Ook een erg leuke CD vind ik zelf (en vindt peuterzoon van 3) 'Vriendjes voor altijd' met liedjes uit Sesamstraat. Er zijn ook CD's met verhaaltjes van Jip en Janneke etc.

Ook voor deze cadeautjes geldt: licht en plat. Voorts vlekvrij en zonder afbreekbare onderdelen of batterijen

Succes ermee

Temet

Saartje

Saartje

28-11-2008 om 16:26

Hoi angel

Cd vind ik een goed idee. Mijn kinderen vonden sesamstraat heel leuk toen ze klein waren. Pas op met dvd's. Deze zijn niet universeel. In bv america hebben ze ander systeem en kan je dvd uit nederland niet afspelen.
succes

Saar

angel3

angel3

29-11-2008 om 14:12

Dank alleen

dankzij internet hebben ze bergen nl filmpjes en muziek gedwonload... lang leve internet wie koopt er nog het origineel?
ondanks dat toch wel aardig. Ik ga es kijken...

Voucher

't hangt een beetje vandaarhaar buitenland af, maar bij bol.com of amazin van haar land kun je een e-voucher aanschaffen en geven.

Super cd: dirk scheele met dikke dik

De titel zegt het al, deze cd is echt super, zeker ook voor die leeftijd. En niet zo heel erg bekend, dus wellicht kent ze deze niet. Liedjes staan volgens mij in het boekje erbij. Voor de baby: een speenkoordje met naam.

Reactie op mamak

ik merk dat onze kinderen (in engeland) wel de kinderrijmpjes leuk vonden, maar wij kregen van vrienden ook nederlandse cd's oa dirk scheele, en daar vonden ze niks aan. Misschien ligt het aan onze kinderen, maar ik wilde het toch even zeggen.
misschien gewoon een leuk klen puzzeltje ofzo? of iets van kleding (altijd handig als je op reis bent

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

05-12-2008 om 12:18

Boeken?

En dan geen loodzware pillen natuurlijk. Jip en Janneke? Leuk stoffen boekje voor de baby?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.