Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Karin

Karin

07-12-2008 om 22:12

Kan geen kitten vinden!

Hallo,
Ik probeer nu al een aardig tijdje een katertje/kitten te vinden, tijger/cypers, maar het schijnt niet te lukken helaas! Ze zijn of veel te ver , of al voorzien of een hele andere kleur of geslacht! Ik heb op marktplaast ook al advertenties gezet, en rondgevraagd,maar tot nu toe, noppes! Briefje bij de super geplaats, maar helaas..
Hoe ga ik dit aanpakken? Asiels in de buurt trouwens ook momenteel geen kittens.

Ach ja het zal uiteindelijk wel lukken maar ik wil er nu al zo lang éen!
Weet een van jullie misschien een nestje?

groetjes, Karin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

07-12-2008 om 22:21

Even wachten tot het weer voorjaar wordt

het is nu geen krolse-katten-tijd...

tonny

Karin

Karin

07-12-2008 om 22:59

Voorjaar is lastiger

dag tonny,
ja voorjaar is meer de tijd maar dat wordt vcor ons lastiger omdat we altijd een weekje op vakantie gaan met de hele familie. Met een iets oudere poes kan dat wel, als de buren oppassen, Maar een jong katje laat je de eerste maanden niet alleen vind ik.( ook al hebben we nog een andere kater).
Dus ik hoop zo heel graag er aankomende weken een te vinden!

groet, Karin

Bastet

Bastet

08-12-2008 om 07:35

En....

Vraag het even na bij de dierenambulance,daar hebben ze vaak gevonden nestjes.
Groetjes,Bastet

Dierenartsen

even langsgaan, soms hangen er briefjes van dieren die aangeboden worden.

Ik persoonlijk zou het niet erg vinden om een eindje te rijden om een paar keer te gaan kijken. Dan weet ik ook uit wat voor nest hij komt en hoe die mensen met de poesjes zijn omgegaan.

even zo

even zo

08-12-2008 om 10:34

Waar woon je?

ik weet dat toevallig bij ons in de buurt iemand is die een nestje kittens heeft (waaronder zeker twee met tijgerprint; een kruising bengaal/blauwe rus is het geloof ik). Volgens mij is er nog een kitten beschikbaar, maar de belangstelling is erg groot. Ze woont in Capelle aan den IJssel en heeft een advertentie op marktplaats gezet. Kittens zijn nu 6 weken oud.

Manon

Manon

12-12-2008 om 20:08

Stichting jasmijn

Mocht je in de buurt van Utrecht/Zeist wonen, kijk dan eens bij Stichting Jasmijn in Zeist. Dat is een kattenopvang waar voornamelijk kittens zitten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.