Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kapla waar te koop en prijs?

ik wil een basisdoos van 200 plankjes kapla gaan kopen. Ik zie ze op ebay ook staan voor E 42 incl verzenden (nieuw uit duitsland en origineel).

Weet iemand de Nederlandse winkelprijs en welke winkel, de intertoys hier heeft het niet. Ik zie dat er ook veel op internet dus verkocht wordt maar dat is alleen interessant als het goedkoper is.

In elk geval bij voorbaat dank.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

13-01-2009 om 12:38

Klinkt goed

een basis doos 200 plankjes kost bij speelwonder.nl 41,50 excl 5 euro verzenden. Gewone speelgoedwinkel heb ik het ook niet gevonden... dus klinkt goed die aanbieding

Linda99

Linda99

13-01-2009 om 12:40

Wel intertoys

Onze basisdoos komt bij Intertoys vandaan, geloof dat ie 40 euro was. Volgens mij werkt Intertoys met het franchise principe dus misschien dat een filiaal in een andere plaats het wel heeft.

Bij ons in de buurt is er ook een tuincentrum met grote speelgoed-afdeling waar het verkocht wordt.

Merla

Merla

13-01-2009 om 12:48

Houten speelgoedzaakjes

Houten speelgoedzaakjes verkopen het meestal wel.
Ovigens zou ik niet voor het merk Kapla gaan maar voor een B merk. Ik heb hier een krat vol staan met zowel Kapla als Micki (het B-merk) maar je ziet geen verschil. Ik heb wel eens iemand horen vertellen dat ze vanwege het patent wat Kapla erop heeft, de plankjes 1 mm kleiner moesten maken, maar je merkt geen enkel verschil als je van elk twee tegen elkaar aanhoudt. Dus het verschil is echt te verwaarlozen. Echter in prijs maakt het een groot verschil!

Manda Rijn

Manda Rijn

13-01-2009 om 13:07 Topicstarter

Dank voor de reacties!

En Sini wat ben je toch handig, ik heb net gametime gebeld en ze hebben ze nog voor die prijs, mooi !

Op marktplaats

zag ik laatst iemand die nieuwe dozen kapla van 200 stuks verkocht voor 35 euro per doos.

39,95

..is de beste prijs bij houtenspeelgoedzaken bij ons in de buurt.

Het is trouwens geweldig spul, wij hebben het sinds Sinterklaas en zijn er zelf ook zoet mee. Kijk maar eens op www.flickr.com/kapla. Wij heten knotwilg maar Saraide kan er ook wat van! Echt geweldig.

Dus wij gaan uitbreiden.

Rafelkap

Rafelkap

13-01-2009 om 19:19

Rodebeuk

Ik kijk op je link maar kan geen knotwilg vinden??
Hoe oud is Seraide (en vanaf welke leeftijd is kapla leuk?)

Rafelkap: http://www.flickr.com/groups/kapla/

Goed dat je het zegt, die link was te kort. Heb het geprobeerd en er gebeurt iets raars. Ik hoop dat de link hierboven wel goed werkt.
Als je naar flickr.com gaat moet je vervolgens in groups zoeken naar de kapla-groep, want die bestaat wel nog steeds. Daar zie je dan wat foto's uit de hele wereld. Zo leuk!

Saraide is een museumwerkster uit de VS van rond de 30 schat ik zo.

Kapla is leuk vanaf de leeftijd dat kinderen gaan scheppen, in de zin van orde of bouwwerken scheppen en niet alleen maar troep veroorzaken. Op het kdv gaat het mis in de verticale groep want de kinderen onder de 3 gaan zo snel mogelijk 200 stukjes door de groep heen verdelen... vind ik zo lullig voor de leidsters!

Mijn zoon van ruim 3 bouwt, vooral plat, hij legt hele patronen. Oudste was 7 toen ze het kregen, die had al wat eerder ermee uit de voeten gekund. Ze hebben het ook op de bso. Dus startleeftijd is 4 ofzo, maar met 6 of 8 kunnen ze er weer heel andere dingen mee.

Rafelkap

Rafelkap

14-01-2009 om 10:35

Rodebeuk

Dank je wel. Ziet er erg leuk uit. Echt wat voor onze oudste (bijna 4) En wij kunnen er dus ook mee spelen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.