Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

02-12-2008 om 13:37

'kerst met linus' is weer begonnen

Vorig jaar keek ik samen met kleuterdochter iedere dag naar Kerst met Linus, vonden we alletwee geweldig. Vond het jammer toen het afgelopen was. Nu is de serie weer begonnen en terwijl ik dochter haar haren doe kijken we samen naar Kerst met Linus. Nostalgie ten top

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

02-12-2008 om 14:47

Nou ja

Ik wilde er net een draadje over starten. Wij zijn ook trouwe kijkers. Het zijn bijna onze vrienden geworden, vlgs mijn zoon. Ik ga de afleveringen dit jaar maar eens opnemen en branden op een dvd.

Leuk he

Ik ben er vorig jaar een draadje over gestart. Het ziet er ook allemaal zo enorm knus en gezellig uit. Ik zou er zelf wel willen wonen

Lees ik het weer verkeerd

Ik lees ook dit keer weer "kerst met tinus".

Te bestellen bij de kro

Ik heb net de DVD box bij de KRO besteld, 14 euro (valt mee toch).
Leuk voor de kinderen maar ook voor mij

Bintje

Kerst met Linux... net als vorig jaar

Genista

Dat wordt, net als vorig jaar, weer een drukke kerst: met linux, met Tinus en ook nog met Linus

Mayte*

Mayte*

02-12-2008 om 19:23

Jaahh...heerlijk linus en veel noorse kneuterigheid

Ook ik zit hier trouw voor de buis 's ochtends met dochterlief. Veel herinneringen aan vorig jaar roept het op...dat wel.

Nasha the first

Nasha the first

02-12-2008 om 19:28

Tis elk jaar

dezelfde toch? Wel leuk, en zo heerlijk kersterig met die sneeuw.....je zou er bijna voor verhuizen....prachtig al die namen, zie ook steeds een van de kindernamen hihihihihihihi

Bart smit

De dvd is ook te koop bij bart smit voor 15 euro

Hier ook

Ik moest vanochtend net een tikkie sneller doorlopen naar school, want Kerst met Linus moest eerst afgekeken worden

ayla

ayla

03-12-2008 om 08:35

Aanpassen

vind ik nou dat de school best de tijden kan aanpassen voor kerst met Linus

MaximeM

MaximeM

03-12-2008 om 09:34

Benieuwd geworden

nou...ik moet toch eens gaan kijken wat ik mis, heb nog nooit over kerst met Linus iets gehoord. (ja en ik las eerst ook kerst met Tinus ) Goh Tinus, je krijgt het nog druk.

Maxime

It-invalshoek

Mijn wederhelft is IT'er, en kennelijk geldt inderdaad 'wie met pek omgaat wordt ermee besmet'

Ik las in eerste instantie 'kerst met Linux'

Groeten,

Temet

Guinevere

Guinevere

04-12-2008 om 12:41

Charlie en lola

Is dat het programma dat in plaats van Charlie en Lola wordt uitgezonden? Mijn zoons zijn "not amused"! Charlie en Lola is het favoriete programma van de oudste. Nou ja, even volhouden maar tot na de kerst

Massi Nissa

Massi Nissa

04-12-2008 om 20:32

Hihi hier ook een charlie en lola fan

Ik vind zelf Kerst met Linus geweldig, die truien alleen al! Maar dochter (net 2) is snle uitgekeken op al die sneeuw. Gelukkig beseft ze nog niet dat ze nu Charlie en Lola mist, al wordt ze wel steeds meer een wandelende tv-gids. Volgens mij kijkt ze veel te veel tv, in elk geval 's morgens drie kwartier/een uur en 's middags vaak ook nog. Nou ja, andere discussie.
Ik vind Kerst met Linus leuk.
Groetjes
Massi

cecile_s

cecile_s

11-12-2008 om 22:38

Welke zender?

Ik word nieuwsgierig. Hoe laat en op welke zender is het? Elke dag?

Cecile

Heirthe

Heirthe

11-12-2008 om 22:53

Jaaaa!

Een heerlijke serie, zelfs mijn grote jongens van 10 en 11 vinden het een leuke serie.

Cecile

Elke werkdag op nl 3, rond 7.45.

-Wendy-

-Wendy-

12-12-2008 om 13:14

Hier ook een fan

Het lijkt ook net echt; alsof ze echt een stel kinderen van daar hebben gefilmd. Fantastische sfeer!

Rafelkap

Rafelkap

12-12-2008 om 13:50

Helaas

vind mijn zoontje (bijna 4) het nu eng (sinds de achtervolging van vorige week, van Linus achter zijn zusje aan die in "Japan" geweest was) Dus hopelijk volgend jaar een herhaling.

Polly Shearman

Polly Shearman

13-12-2008 om 13:05

Die marvin!

wat is dat een hysterische vent! echt super, die aflevering dat ze naar oma en opa gaan. hihih

Nasha the first

Nasha the first

13-12-2008 om 15:41

zo op tv is ie leuk, maar als het mijn man zou zijn......heeeeeelp!!!!!

Blokker

Ik zag bij Blokker vanmiddag de DVD-box, met ik meen drie of vier DVD's van de hele Linus-kerstserie voor 14,99. Ik denk dat ik hem nu alvast koop als sinterklaascadeau voor volgend jaar.
Genieten geblazen!

heli

Vanmorgen

Zoon van 8 kijkt Linus en ik volg het half. Zoenen is natuurlijk heel vies en als de ouders van Linus gaan zoenen keert hij zich vol afschuw om en mompelt: het is een kinderprogramma hoor!

Nasha the first

Nasha the first

15-12-2008 om 20:43

Hahahahah

geweldig!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.