Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liezelotje

liezelotje

20-12-2008 om 11:27

Kerst-/nieuwjaarswens voor iemand die ongeneeslijkziek is

Ik wil een kaart schrijven voor iemand die ongeneeslijk ziek is en volgend jaar kerst helaas niet meer zal halen. Wat kan ik als tekst erop zetten?

En wat kun je op een kaart schrijven voor iemand die nog maar pas een dierbare verloren is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijn vader zei altijd

..schrijf op wat je echt wilt zeggen.

Dus wat wens je de ontvanger van die kaart toe?

Je kan het houden op kwantiteit (nog veel dagen) of kwaliteit (nog veel mooie momenten of dagen).

Of dat de tijd stil blijft staan...
Of dat de dingen zo gaan als zij/hij zelf hoopt..

Zoek eerst die kern, dan komen de woorden daarna wel.

Veel zon bijvoorbeeld, of veel vertrouwen, of veel verrassingen, of veel voorspoed..

Lys Lionne

Lys Lionne

20-12-2008 om 13:47

In ieder geval...

...stuur geen kerstkaart met voorop 'prettige kerstdagen, gelukkig nieuwjaar'!! Dat doet je persoonlijke boodschap toch wel teniet namelijk.

Maar een tekst, da's moeilijk ja. "Wij wensen jullie een kerst met veel warmte en intens samenzijn" o.i.d?

Wiesje

Wiesje

21-12-2008 om 13:50

Mee eens

Mijn moeder is ongeneeslijk ziek en heb er zelf ook over na zitten denken. Ik heb het er met mijn moeder over gehad en zelf zegt ze dat ze het vreselijk vind dat mensen haar een kaart sturen met een zware tekst erop. Het enige wat ze wil zijn leuke feestdagen. Ik stuur daarom altijd kaarten met *vrolijke feestdagen* erop. Want eerlijk gezegd dat wil iemand die ongeneeslijk ziek is toch ook? Wat er volgend jaar gebeurd is volgend jaar.
Maar let wel, dat is voor iedereen persoonlijk!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.