Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Chantelle

Chantelle

17-12-2008 om 14:53

Kerstkaarten online opmaken...

Tuurlijk, ik ben veel te laat begonnen. Ik weet het. Volgend jaar begin ik veel eerder.

Maar ik kreeg vanmorgen een leuk idee voor een kerstkaart, foto is gemaakt en nu blijkt dat bij de meeste online kerstkaarttoestanden het minimaal 4 dagen duurt. Gelukkig kan de fotograaf het sneller. Maar ik wil er graag een leuk kerstig kader om heen, waar ik ook een leuk tekstje in kan zetten. Wie weet iets op internet waarmee ik mijn foto kan bewerken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kaartje2go

Wij hebben onze kaarten laten drukken bij kaartje2go. Als je voor 17u je bestelling plaatst dan wordt het de volgende dag gedrukt en verstuurd. Je kunt er ook je foto bewerken. Ze zijn als nr 1 gekozen door de consumentenbond en wij zijn er heel tevreden over, de kaarten zijn heel mooi geworden. Je kunt ze ook direct naar de ontvangers laten sturen zodat je ze zelf niet hoeft te posten, maar dat hebben wij gewoon zelf gedaan.
Enige nadeel was dat je de kaarten zelf nog moest vouwen en dat was geen heel stevige vouw, de kaart zakte als het ware weer open (we hadden een kaart met vouw aan de bovenkant). Maar na een nachtje flink wat boeken erop was dat ook verholpen.

reina

reina

17-12-2008 om 17:51

Ook

Ook wij bestelden ze bij kaartje2go, via de site laat ik erg vaak kaarten maken.

Kruidvat

hoi chantelle,
wij hadden precies hetzelfde.
wij hebben ze eergisteravond besteld bij kruidvat, gisteren zijn ze gedrukt, en morgen liggen ze bij de kruidvat om de hoek.
nu nog even afwachten hoe de kwaliteit is.
en, ik zal morgen dus een hoop enveloppen moeten schrijven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.