Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bellefleur

Bellefleur

23-12-2008 om 09:42

Kerstontbijt

Hoe ziet jullie kerstontbijt er uit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gewoon

Croissantjes, kerstbrood, lekkere vleeswaren/kaas, roomboter, vers vruchtensap...Misschien een eitje gekookt of gebakken. Vooral relaxed en gezellig!! groet Suus

Net als bij suus

Ik ga zelf croissantjes bakken, verder diverse afbakbroodjes, kerststol, suikerbrood, roomboter, diverse lekkere vleeswaren en kaas, hagelslag, jam en appelstroop voor de kinderen, jus d'orange, koffie, thee, melk, gekookte eitjes en fruit.

Jujube

Jujube

23-12-2008 om 12:15

Net zoiets

Kerststol, croissants, beschuit, lekker brood, gekookt eitje, gezouten roomboter, lemon curd, kersthagel van AH, vers gebakken muffins, verse jus d'orange, thee.
Zoiets dus.

Iets anders dan anders

met idd ook croissantjes en knakworst in bladerdeeg (heeft zoonlief om gevraagd), lekkere vleeswaar, kaas, evt kerstbrood, gekookt eitje, sappie (uit het kerstpakket) en n pot thee!
Oja en nog zoetigheid op brood voor de liefhebber

gula

Idd

hoi
hier net zo'n ontbijt als bij bovenstaande schrijvers, croissantjes, verse jus etc. wat het ook bijzonder maakt is de aankleding: mooi tafelkleed, uitgebreid servies, zelfs de jus d' orange in een mooie kan, thee in een mooie theepot, kaarsjes er bij aan enzovoort.

groetjes
Gruffalo

Guinevere

Guinevere

23-12-2008 om 14:02

Weinig

Heel weinig, een plakje kerststol en misschien een croissant. Daarbij een kopje thee. Ik ga namelijk ruimte in mijn maag vrijhouden voor de dinch!

m@

m@

24-12-2008 om 14:44

Hier moet er quiche bij

Mijn oudste zoon wil beide dagen een quiche bij het kerstontbijt. Dat is bij ons traditie met pasen en kerst. Gewoon van de super een quiche met zalm en spinazie. Voor de rest hier ook de usual stuff!

M@

Op bed!

Mijn geweldige twaalfjarige zoon heeft ons gisteren laten beloven in bed te blijven tot hij ons zou roepen, en bracht vanmorgen dus een heerlijk ontbijt op bed!

Compleet met koffie, verse jus d'orange, warme croissants, zachtgekookt eitje, en als verrassing: poffertjes!(uit de pan; niet uit de magnetron)

Ik ben soms zo trots op dat kind!

erykah

Chantelle

Chantelle

25-12-2008 om 21:32

Hier...

Mooi gedekt met tafellinnen, écht servies, wijnglazen, kaarsjes, etc.

Diverse broodjes, croissantjes, klein stolletje, beschuitjes, lekkere vleeswaren, kaasjes, chocoladepasta (hebben we anders nooit!), jam, luxe sapjes, fruitsalade, luxe yoghurt, knakworstjes én kinderchampagne. Ook de blauwe muisjes staan elk jaar op tafel. Koffiebroodjes waren uitverkocht.

Morgen waarschijnlijk een gekookt eitje erbij (fruitsalade, yoghurt, knakworstjes niet).

Ik vind het ontbijt altijd nog leuker en lekkerder dan het diner.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.