Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bastet

Bastet

21-12-2008 om 13:03

Kerstpakket

Zo,de kerstpakkettentijd breekt weer aan.Wij kregen van TNT een aardig pakket,met als absolute hoogtepunt een echt origineel TNT Playmobil poppetje,een collectors item dus..) Verder een trolley,handdoek,douchegel,voetbal,springtouw,stappenteller,en een kookboek.
Hoe is jullie pakket en wat vindt je ervan?
Groetjes,Bastet


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Al jaren niet meer

Al in geen jaren een kerstpakket gehad (is me deze eeuw geloof ik 1x overkomen). Moet zeggen dat ik het wel mis.

Brianna F

Brianna F

24-12-2008 om 16:34

Van man en drie dochters, die nog thuiswonen, dus weinig beginnen met de meeste inhoud. Alles gaat op de grote hoop hier.

Tirza G.

Tirza G.

24-12-2008 om 17:32

Msk!

JA! Gevonden! Taraaaaaaa het lontje zat in een dingetje en dat dingetje kon je er af schroeven. We beginnen nu aan fase twee: het morsloze vullen.

Tirza

Bastet

Bastet

24-12-2008 om 18:31

Nog één

Zo,hier kwam nog een kerstpakket binnen,met een leuke dvd of cd voor de kinderen,een mand met wat wijn,bier,sap en kaas,een Irischeque,en ook nog een stormparaplu,die ik graag wilde,dus wij zijn er blij mee.
Groetjes,Bastet

Olielampje

Ik heb ook zo'n olielampje, alleen dan bronskleurig, uit het kerstpakket van mijn vader. Ik kon de vulopening ook nog niet vinden, dus ik rende net heel enthousiast naar de tafel, draai het reservoirtje op zijn kant om er eens goed naar te kijken, blijkt dat mijn man de opening wel al had gevonden, he bah wat een rommeltje!! haha groetjes Ankie

Toch

Dirkspapa kwam thuis met een rol chocoladekaakjes, met kerstkaart eraan, had iedereen op de afdeling gekregen.

Nely

Nely

26-12-2008 om 11:08

2 kerstpakketten

en allebei voor mij Een pakket van het ziekenhuis, we konden zelf iets uitkiezen maar heb dit jaar gekozen voor een gewoon kerstpakket. En een kerstpakket van TNT. Echtgenoot heeft geen pakketten ed gekregen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.