Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

anne

anne

18-12-2008 om 14:33

Kerstvakantie in stad groningen-tips?

Wie heeft er tips om te gaan doen met vier jongens (5 en 8 jaar) in de stad Groningen begin volgende week?
Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

18-12-2008 om 15:04

Ja!

maandag avond is er in het centrum de sbs6 kerstparade,

Wij zijn zelf ook in de buurt maar we hebben toch besloten om niet te gaan, het word heel druk ( zeggen ze) en mijn zoon en ik houden daar niet zo van.

Greot, polly

Mayte*

Mayte*

19-12-2008 om 16:28

Apekooi, groninger museum, schaatsen, zwemmen

De Apekooi, dat is een overdekte speeltuin, ook nog wel leuk voor kinderen van 8.

Het Groninger museum. Vooral het gebouw zelf is voor kinderen leuk en na afloop even iets drinken (en eten) in het museumcafe vindt mijn dochter altijd een feestje.

Er is altijd een schaatsbaantje op de Grote Markt. Je kan er schaatsen huren voor weinig geld geloof ik.

Je kan ook schaatsen in Kardinge (vlakbij de Apekooi), daar is ook een subtropisch zwembad bij.

Veel plezier!

Mayte

Hanny61

Hanny61

20-12-2008 om 11:43

Winterwelvaart

(Heb ik een heel stuk getikt, is het ineens verdwenen!)

WinterWelvaart is een schepenevenement in de Zuiderhaven (vlakbij centrum). Alle schepen kunnen worden bezocht en er zijn veel activiteiten, kijk op winterwelvaart.nl. Helaas duurt dit tot en met 21 december, misschien zijn jullie dan nog niet in Groningen..
Verder is het Stripmuseum wel leuk, er worden de hele kerstvakantie dagelijks om 13.30 uur workshops striptekenen gegeven.
Mijn kinderen vonden het Noordelijk Scheepvaartmuseum ook erg de moeite waard.
Veel plezier!

mijk

mijk

21-12-2008 om 13:18

Schaatsen

Je kunt in deze periode schaatsen op de Grote Markt, maar als je wat meer ruimte nodig hebt kun je ook gewqoon naar de kunstijsbaan op Kardinge..

Mijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.