Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Suzanne

Suzanne

21-11-2008 om 12:39

Keyboard-vraagje

Zoon die volgende maand 13 wordt, wil graag een keyboard op zijn verjaardag. Heeft op school enkele lessen gehad en is erg enthousiast. Lijkt me een heel leuk kado, zit al op MP enz. te kijken naar een gebruikte, maar.. waar moet ik op letten? Ben een complete leek op dit gebied. Zijn er ingewijden die me tips kunnen geven?
groeten, Suzanne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

21-11-2008 om 13:35

Suzanne

Wij kochten voor dat doel in de brugklas een keyboard bij de Kwantum. Voor 20 euro hadden ze een paar jaar veel lol van het ding.
Je hoeft nergens op te letten, hij moet gewoon op de toetsen kunnen spelen, alle andere toeters en bellen zijn leuke bijzaak, maar niet nodig.
Ik ga er vanuit dat hij dezelfde muziekmethode heeft als onze kids in de brugklas, die begonnen ook met zelf musiceren op een keyboard.

Groetjes, minet

evy

evy

21-11-2008 om 15:50

Aldi

Hoi,
Volgende week bij de Aldi voor 100 euro

Groet Evy

emmonis

emmonis

21-11-2008 om 20:51

Aanslaggevoelig

Ik zou een keyboard kopen wat aanslaggevoelig is. Dat speelt mooier en prettiger. Een triest stuk klinkt mooier als het zachter gespeeld wordt, terwijl je soms lekker wilt "rammen' op het ding.

nyed

nyed

22-11-2008 om 01:11

Blokker

aanbieding 29,95 vorige week gekocht.
Krijgt mijn zoon voor Sinterklaas

Suzanne

Suzanne

25-11-2008 om 14:09

Bedankt voor jullie reacties!

Waarschijnlijk gaan we proberen er vrijdagmorgen eentje te scoren bij Intertoys, zo'n op=op aanbieding die alleen vrijdag geldt. Lukt dat niet, dan vinden we er vast wel eentje op Marktplaats.
@Sophie: We hebben geen Apple-computer.
Hij heeft leren spelen via een systeem zonder notenbalk maar met letters, daar schijnen ook muziekboeken van te bestaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.