Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kinderkamer opleuken

Hallo!

Ik vroeg me af of iemand hier leuke decoratietips heeft voor kinderkamers. Ik zou graag wat leuke kunst ophangen! Welke kunst is geschikt voor kinderen?

Ik hoor het graag van jullie.

Marije

maan.

maan.

28-05-2018 om 11:20

Foto? Zelfmaak?

Wat is de leeftijd van de kinderen? Als ze zelf iets kunnen fabriceren, koop een canvas en laat ze op een regenachtige zomervakantiedag hun eigen kunst maken. Of een paar mooie foto's zoals babyfoto gezinsfoto is misschien ook leuk.

Hier:
Ene dochter heeft een ingelijste poster met print naar haar eigen keus en op andere muur twee grote foto's van toen ze klein was. Op de korte muur nog een klein lijstje met recente foto's met vriendinnen.
Andere dochter heeft sinds kort een ikea poster, was helemaal weg ervan. Verder heeft ze al jaren een aantal wissellijsten waarin ze haar eigen tekeningen doet, en op de zijkant van de kast een grote tekening ca 40*80. Laatstgenoemde in waterverf maar meestal werkt ze met copics of potlood.

lbors22

lbors22

28-05-2018 om 12:01

Kleurrijk schilderij

Dag Marije.

Ik ben van mening dat kunst en kleuren belangrijk zijn voor de ontwikkeling van je kinderen. Misschien kan je eens zoeken op naar abstracte schilderijen of een leuk vrolijk schilderij voor op je kinderkamer!

Ik heb recent een vrolijk schilderij gekocht op (verwijderd door forumbeheer) ook op bol.com kan je goed slagen voor schilderijen/decoratie tegenwoordig.

Pffff

Ik had al zo’n donkerbruin vermoeden....

Wat erg en wat erg lelijk (voor de kinderkamer).
Had nog wel willen meegeven het een kind zelf te laten kiezen maar het is gewoon ordinaire zelfpromotie. 😂

Van een redelijke foto

kan je een fotobehang laten maken. Dat kost wel iets, maar behangpapier is ook niet goedkoop.
Kleine hier wou op haar kamer een stapelbed, een klein bureautje, een zithoekje met een tafeltje en 3-4 kuipzeteltjes. Dat is allemaal gelukt.
Aan een wand wou ze een foto van een zonsondergang, aan een andere een foto van een maansikkel en de "aardschijn" gefotografeerd tijdens "l'heure bleue". Beide had ze zelf gemaakt, met enige hulp van pa, zie: http://s1215.photobucket.com/user/yvan_be/library/dochterlief . Dat is er ook gekomen.
Haar "astronomie-periode" is inmiddels over en ze wil nu eens iets anders.
Er wordt momenteel onderhandeld over de vraag of een fotobehang van een foto van Ariana Grande wel kan...

Paperclip

Paperclip

28-05-2018 om 15:18

Ach, over smaak valt niet te twisten Judith-t

maar ik ben helemaal met je eens dat ik hiervan niets op een kinderkamer zou willen hangen. Ook niet op een puberkamer trouwens, tenzij puber dat zelf graag zou willen natuurlijk. Ben op zich wel van de kleurrijke dingen aan de muur, maar nee, dit zie ik allemaal niet op een kinderkamer...

Ik denk ook dat het hier om zelfpromotie gaat, de OP is wel zo ontzettend vaag gesteld, zelfs een forum-maagd kan toch wel begrijpen dat je geen advies op maat krijgt voor een kinderkamer als je er niet bij meldt of het om een jongen of een meisje gaat en wat de leeftijd is!

Hahaha

Myne Wart. Ik vond het zo’n rare naam voor een site.

Maar idd erg lelijk. En zeer knullige vorm van reclame maken.

Oh!!! ja...

Soms ben ik erg naïef. Dat hoort bij mijn natuurlijke charme.

Zeetakje

Zeetakje

28-05-2018 om 17:16

Haha

Yvan. 😂😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.