Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kledingkast


Bijtje82 schreef op 03-08-2022 om 17:30:

ik ben sinds mijn ex allergisch geworden voor het woord zelfmaken.

Zelf nog altijd wel een bezig  bijtje, hoop ik?

Bijtje82

Bijtje82

03-08-2022 om 17:44

RodeKrullenbol schreef op 03-08-2022 om 17:37:

[..]

Zelf nog altijd wel een bezig bijtje, hoop ik?

Jazeker, ik verzamel al de hele dag moed om de hal te schilderen. Maar zelf maken doe ik niet meer aan. Ik wil gewoon kunnen aanwijzen wat ik wil en het vervolgens zo geleverd krijgen. 

Vijf jaar geleden 3 Paxen gekocht voor de logeerkamer. 2 van 1.00 x 0.60 x 2.36 en 1 van 1.00 x 0.38 x 2.36. Één hangkast en twee legkasten, de smalste voor het linnengoed. Als klapper heb ik ze laten bezorgen en in elkaar zetten en wat een zegen was dat. Na een uurtje klussen door twee potige kerels stonden ze meer dan stevig en werd ook het karton weer meegenomen. 
zelfgemaakt zou ik geen optie vinden, ik denk dat het bij bedenken zou blijven. En op maat gemaakt is prachtig én zeker weten altijd kostbaar. 
De paxen zijn neutrale kasten met lekker veel ruimte. 

Bijtje82

Bijtje82

03-08-2022 om 19:50

JackieBrown schreef op 03-08-2022 om 19:47:

Vijf jaar geleden 3 Paxen gekocht voor de logeerkamer. 2 van 1.00 x 0.60 x 2.36 en 1 van 1.00 x 0.38 x 2.36. Één hangkast en twee legkasten, de smalste voor het linnengoed. Als klapper heb ik ze laten bezorgen en in elkaar zetten en wat een zegen was dat. Na een uurtje klussen door twee potige kerels stonden ze meer dan stevig en werd ook het karton weer meegenomen.
zelfgemaakt zou ik geen optie vinden, ik denk dat het bij bedenken zou blijven. En op maat gemaakt is prachtig én zeker weten altijd kostbaar.
De paxen zijn neutrale kasten met lekker veel ruimte.

Ja, maar toch ook duur. Als je een beetje een mooi deurtje wilt ben je al 70 euro kwijt. Wij hadden zo'n kast, maar die deuren zijn er nooit gekomen. Had er 7 nodig, maar ik wilde niet die hele goedkope. En 500 euro voor een paar deuren vond ik het niet waard. Al met al zouden we dan ook al snel 1200 euro kwijt zijn geweest. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.