Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

koolwitje

koolwitje

17-11-2008 om 17:38

Klerenhangertjes, hoe ga je ermee om..

Ik gooi ze in een mandje bij de wasmachine, om ze weer te gebruiken zodra ik de blouses ed gestreken heb, maar ik heb altijd ruzie met de hangers, ze zitten heel snel door elkaar verstrikt en ik klungel nogal om ze uit elkaar te halen...hoe doen jullie dat? ophangen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

17-11-2008 om 18:13

Eehhh

Die blijven gewoon in de kast nadat er een kledingstuk is afgehaald. En strijken.....overhemden doen alle heren hier zelf zodra ze er 1 aanwillen die naar hun zin niet glad genoeg is. Datzelfde geldt voor mijn linnen broeken, die strijk ik nadat ze opgevouwen in de kast hebben gelegen.
Ik ken jouw probleem dus echt niet, maar zou ze zeker niet in een mandje bij elkaar leggen, maar idd ophangen aan iets.
Groetjes, Minet

Sjillie

Sjillie

17-11-2008 om 19:18

Hier

blijven die dingen ook in de kast hangen, nooit last ervan dat ze in de knoei raken.

amk

amk

17-11-2008 om 21:58

In de kast

overhemden vouw ik gewoon op. strijk ze met de hand glad. Gaat prima als je ze niet te droog laat worden.
Dan in de kast.
Alleen broeken, rokken en jasjes hangen hier op hangertjes. En dan ook nog eens 2 of 3 broeken op 1 hangertje.

groet,
Angela

tonny

tonny

17-11-2008 om 22:58

Kleerhangers

die hangen aan de beugels van de leuning van de zoldertrap (snapt iemand wat ik bedoel te wachten totdat ik er na het wassen/strijken kledingstukken op hang.

In een mandje oid gaan ze inderdaad erg klitten.

In mijn vorige huis had ik in de strijkhoek een stevig lijntje gespannen waar de voorraad lege hangertjes hing.

tonny

tonny

Kaaskopje

Kaaskopje

18-11-2008 om 00:38

Gek op hangertjes

Manlief vindt ze een crime, maar ik kan niet zonder hangertjes. Ik hang broeken en mijn rok aan knijphangertjes te drogen en alles wat ik liever niet opvouw hang ik aan hangertjes aan onze deurpost. Hoewel... ik hang ze niet direct aan de deurpost. Ik heb een douchestang gekocht en die tussen twee wandjes ingeklemd. Die douchestang is onze kledingkast.

koolwitje

koolwitje

24-11-2008 om 10:32

Misschien maar gewoon in de kast laten..

dat is wel een idee, alleen...ik ben niet zo consequente strijkster, 1x per maand ofzo, met 15 blouses oa natuurlijk, dan kan ik de strijkplank beter in de slaapkamer neerzetten ipv bij de wasmachine op zolder...
Bedankt allemaal voor de tips en ervaringen!

Hoe ik het doe

Vroeger... toen deed ik alles wat na het wassen aan hangertjes hing ongestreken in de kast. Dat vond ik toch uiteindelijk te onhandig: wil je iets aan, dan is het nog niet gestreken. Nu heb ik het zo geregeld: bij mijn wasmachine en droger (op zolder) heb ik vlak onder en dus aan de schuine balk een stang laten zetten, van zo'n 2,5 m breed. Hier komt alles aan te hangen wat op hangertjes gaat. Ik heb het zelfs onderverdeeld in een deel van mij, van mijn vriend en van mijn dochter. Het hangt dus een beetje boven/naast de machines en half boven het trapgat. Als ik wil strijken pak ik iets van de stang en daarna gaat het in de kast. De lege hangertjes die in de kast achterblijven hang ik af en toe terug op de stang zodat ik daar genoeg voorraad hangertjes houd.
Hmm, echt het verhaal van een perfectionistje, als ik het zo teruglees. Maar het werkt wel heel fijn....

Groetjes,
Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.