Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MRI

MRI

10-01-2009 om 17:51

Kosten bijles?

Hallo,

Ik vraag dit voor twee vriendinnen van mij. De ene komt uit een ander land en haar zoon van 11 moet flink bijgeschoold worden. Daar zoekt ze iemand voor. De andere vriendin is al twintig jaar onderwijzeres en remedial teacher en zou het graag doen. Ze weten alleen niet welke prijs er per uur gerekend kan worden.
Weten jullie dat? Zowel wit als zwart vinden ze interessant om te weten.

bedankt alvast, MariaRosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fristi

Fristi

10-01-2009 om 18:06

Bijles

Wij betalen 27,50 euro per uur (wit)
En ik weet dat een kennis van ons bijles geeft voor 20 euro per uur (wit). Maar ook 15 en 30 euro per uur heb ik al eens voorbij zien komen.
Prijzen lopen erg uiteen dus.

Lynna

Lynna

10-01-2009 om 18:52

8 euro

Ik betaal 8 euro per uur aan een eerstejaars studente geneeskunde. Vind ik zelf een hele hap geld voor een meisje van 19, maar is misschien zelfs wel laag?

Tirza G.

Tirza G.

10-01-2009 om 22:22

15 euro

per uur is hier het tarief voor wiskunde VO-school. Gelukkig hoef ik het niet te betalen Het is basisschoolstof, neem ik aan? Ik zou een prijs per keer proberen te bepalen, niet zozeer per uur. Op woensdagmiddag heb je meer tijd dan op maandagmiddag, zeg maar.

Tirza

Tientje

10 euro per uur plus reiskostenvergoeding, dat betaalden we voor wiskundebijles, niveau VWO bovenbouw. Maar dit is echt een markt van vraag en aanbod. Probeer bijvoorbeeld maar eens Latijn of Griekse bijles te regelen. En daarna te betalen...
Onyx

Nens

Nens

12-01-2009 om 19:03

Ligt eraan

de [rijs is heel afhankelijk van wie het geeft. een remedial teacher kost hier 40 euro per uur wit, mijn buurmeisje van het vwo komt voor 8 euro zwart...
Het is maar net wat je samen afspreekt en ermee wilt.
de remedial teacher heeft ervoor geleerd (en weet meer trucjes om het wellicht sneller/efficienter aan te pakken)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.