Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Brigitte

Brigitte

26-11-2008 om 06:39

Kunstgras

Wij hebben een stuk van 4 x 5 meter in de tuin gereserveerd voor een grote schommel met klimnet. Daaronder willen we graag kunstgras leggen/laten leggen.

Kan iemand mij vertellen hoe dat gaat? Eerst zorgen dat het gras er ligt, en dan de schommel plaatsen lijkt me, of andersom?
Het is een schommel die op de grond komt te staan, en met grondankers wordt verankerd. Hij hoeft niet ingegraven te worden dus.

Aan wat voor een bedrag moet ik denken bij een stuk van 20m2? Kom ik er met €500,000 ?

Alvast bedankt voor jullie reakties.

Brigitte

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

26-11-2008 om 09:26

Kunstgras?

Het is geen antwoord op je vraag, maar volgens mij is kunstgras keihard om op te vallen. Niet kindveilig dus. Ik zou liever uitzoeken wat de meest kindveilige oplossing is en dat er neerleggen.
En de prijs van 500 euro? Geen idee maar dat is 25 euro/m2 en dat lijkt me erg weinig.

Kunstgras is niet hard om te vallen

.... als je het goede hebt. Dat van ons komt via een vriend die sportvelden aanlegt met zijn eigen bedrijf. Tja, dan hebben wij wel supergoed gras, de witte streep zat er nog op
Wij hebben dat gewoon gelegd op zand, instrooien met strooizand of zoiets (tuincentrum) en dan kan de schommel er volgens mij gewoon op gezet en vastgemaakt worden.

Brigitte

Brigitte

30-11-2008 om 22:05

Goed te doen?

Is zelf leggen goed te doen dan? Ik dacht dat het niet op zwart zand gelegd kon worden?
Scheelt natuurlijk een hoop geld als we het wel zelf kunnen leggen. We willen ook wel een mooie grasmat, het grens straks nl. aan het gewone gazon.

En het is inderdaad niet hard om op te vallen. Altijd beter nog dan rubber tegels lijkt me.

Groetjes,
Brigitte

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.