Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Last minute sinterklaastwijfels

Mijn jongste zoon heeft in zijn klas een lootje getrokken van een ander jochie. Zijn cadeauwens was: lampen! Zijn hobby is: Electronica. Nu hadden we bedacht om een soort van knutselpakketje samen te stellen om een zenuw-spiraal te maken: Een batterij, een lampje, een lang stuk ijzerdraad (om de spiraal van te buigen) en een stuk electriciteitsdraad. En een plankje om het hele geval op te bouwen.
Maar nu begin ik zo te twijfelen: Is dit nou wel leuk voor het joch om te krijgen? Ziet ie al zijn klasgenootjes met kant en klare cadeautjes en moet hij het doen met al die losse spullen. Misschien komt het wel erg knullig over.Ik kan het gewoon niet inschatten of we er goed aan doen, zo goed ken ik hem niet. We hadden bedacht om dit alles te verstoppen in een stoplicht.(van een kartonnen doos en een koker)
Wat dunkt jullie: hier mee door gaan of heeft iemand nog een leuk idee voor een electronica-liefhebber van 9 jaar? (voor 3 euro 50....)
Ooo, altijd die twijfels, zo vlak voor sinterklaas, het overkomt me elk jaar weer........

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Onze middelste

zou er dolblij mee zijn.
Wat ook leuk is: fietslampje, koperdraad en citroen met een geprinte tekst en uitleg om het lampje aan de praat te krijgen.

Huh...(ot)

Purk is zeker een enorme oen,
maar wat moet je met die citroen?

groetjes van Purk

Purk

Met een citroen kan je stroom opwekken! Doormidden snijden en ijzerdraadjes erin, als ik het me goed herinner.

Anke3

Anke3

03-12-2008 om 17:43 Topicstarter

En het wordt

We blijven maar bij het oorspronkelijke plan, mede gesterkt door de opmerkingen van Silone en Cobi. Ik heb er ook nog een uitleg bijgeschreven met tekeningen erbij. @ Pelle: Goed plan, ouders bellen. Alleen waren ze niet bereikbaar! En ik wilde echt vanmiddag samen met m'n zoontje de surprise maken.
Nou nog m'n middelste verder helpen, die is een gymzaal aan het maken voor een meisje die van turnen houdt. En dan nog m'n eigen surprise, voor thuis vrijdagavond. Leuk hoor, Sinterklaas, maar stiekem ben ik blij wanneer het weer 6 december is......:o)
Bedankt voor het meedenken!

Leuk!

Ben benieuwd wat de 9-jarige er van vindt!

rosa

rosa

04-12-2008 om 09:35

Leuk

Heb net een kant-en-klaar pakket gekocht voor jongen van 8 met precies zo'n spiraal. 11,95....
Maar leuk idee dus.

rosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.