Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nest

Nest

04-01-2009 om 21:46

Lelijke draden wegwerken in woonkamer

Wie heeft voor mijn de gouden tip.

In de woonkamer, naast het tv kastje zit op 1 meter hoogte een dubbele WCD (wandcontactdoos)
Daaronder (niet recht maar een beetje rechts ervan) zit op zo'n 40 centimer de coax-doos (de antennedoos voor de tv) Beide wit op een bruine muur.
Vanaf deze 2 dozen lopen diverse witte draden (coax en stroom) naar tv en de vloer (want van onder de vloer gaat het weer naar andere plekken in het huis waar een tv staat)
Met andere woorden: spuuglelijk. Ik heb er altijd iets voor gezet om het te verbergen maar dat staat niet.

Heeft iemand een crea-bea idee om dit weg te werken?

jammer dat ik geen foto kan plaatsen dan kon ik het laten zien hoe lelijk het is .

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

04-01-2009 om 23:30

Andere kleur

Hoi,

Zou je niet een andere kleur contactdoos erop kunnen zetten (een donkere kleur dus, of zelf verven?) En dan maar één snoer naar beneden, met een gootje (en dat ook in dezelfde kleur als de muur, en pas daaronder op de vloer de rest van de stekkers in een verdeel doos, dan heb je maar een snoer lopen en de rest langs de plinten verstoppen.
Verder weet ik niet hoe je kamer in gedeeld is. Je zou ook een kastje kunnen timmeren/verbouwen met een diepere achterkant erin, zodat je dat voor die stekkerdozen zou kunnen zetten, strak tegen de muur.

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.