Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leuke spies-stokjes: waar?

hoi
mijn dochter wil op school het allerliefste op spiesjes met fruit en opgerolde pannenkoekreepjes tracteren. Prima, dus ik op zoek naar van die stokjes met zo'n vrolijk sprietig uiteinde.
maar waar kan ik die vinden, ik vind alleen maar van die saaie spiesjes van alleen hout (lange dunne stokjes) zonder leuk uiteinde. Ik weet dat ze bestaan, iemand had ze met het kerstdiner en het zag er erg leuk uit.

ik heb al gekeken bij de blokker, marskramer, hema, feestwinkel, intertoys, snoepwinkel, ....ik weet het niet meer, waarschijnlijk mis ik de meest voor de hand liggende winkel. weet iemand het?

Groetjes
Gruffalo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brenda

Brenda

20-01-2009 om 20:11

Xenos?

Bij de Xenos volgens mij.

Succes ermee.

jutter

jutter

20-01-2009 om 21:06

Sligro

De Sligro heeft een zeer groot assortiment met allerlei stokjes. Moet jij wel iemand kennen die als ondernemer zo´n pas heeft.
succes, Jutter

debby pronk

debby pronk

21-01-2009 om 07:39

Hema

hoi,

mijn zoon had vorig jaar verzonnen(in mei) in voor de juffen dropjes uit te delen en mama was zo som om te denken ach een zakje is niet leuk dan maar een spies met dropjes maken..
nou na een hoop gedoe wel gelukt e was best leuk geworden.. ik heb ze bij de hema gekocht ter grote van een sate stokje met paraplutjes eraan....
misschien niet helemaal wat je zoekt maar het lijkt er toch wel op..

groetjes

debby

gruffalo

gruffalo

21-01-2009 om 17:13 Topicstarter

Geslaagd!

hoi

de xenos had ze niet, hema heeft bij ons ook geen spiesjes-met-paraplu en de hoogvliet zit hier niet in de buurt. De sligro wel, dus tussen de middag een pas geleend van een collega en daar heb ik 2 doosjes waarin elk 144 spiesjes gekocht. Met 288 spiesjes moet het nu wel gaan lukken

ze hadden ook leuke met een houten vlinder er op, maar dan wel 25 voor acht euro..en ik heb er 28 nodig. Tsja. toch maar die vrolijk gekleurde gekocht.

bedankt voor de tips!

Gruffalo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.