Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-10-2026 om 12:56
Momenteel luister ik vaak boeken via de fluister app, gratis bij een tijdschrift waarop ik geabonneerd bent. Nu wil ik het tijdschrift opzeggen, maar nog wel luisterboeken blijven luisteren. Soms ook gewoon lezen. Luister gemiddeld denk ik 3-4 boeken per maand. Welke app zouden jullie mij aanraden? Het zijn er zoveel en ik heb geen flauw idee welke fijn is. (Luister veel thrillers, soms wat romans en soms wat geschiedenis)
05-10-2026 om 21:15
Ik heb deze zomer storytell gehad. Je kunt heel gemakkelijk wisselen tussen lezen en luisteren. De onlinebieb is goedkoper (en gratis bij een biebabbonement), maar wel minder keus in boeken, en geen mogelijkheid om gemakkelijk te wisselen tussen lezen en luisteren.
05-10-2026 om 21:56
ik ben al een paar jaar lid van de online bieb. Niet voor luisterboeken, dat vind ik niks, maar ik lees heel veel op mijn telefoon. Ruim aanbod, ook tijdschriften en echt niet duur.