Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maat 46 merk fijne broek

wie kan me helpen? Zoek fijne broeken, liefst een merk zodat de pasvorm goed is. Liefst wat dunner en stretch en wat hogere taille/ en smaller model. Wat dragen jullie?

Gerry Weber, ik wil al jaren geen andere meer.

Kikki39

Kikki39

05-05-2023 om 20:33 Topicstarter

en bepaald type? Vallen deze goed op maat? 

Ik moet trouwens ook een smal model , dus niet van die wijde pijpen.

Ik vind de Magic Simplicity Sculpts van MS mode fijn.
Ik heb ook MS Shapes, maar de Sculpts hebben een lekker hoge taille - vind ik fijner.

Als ik de magic slimplicity slims van MS mode bekijk, vind ik die bij de lichte kleuren erg in het kruis trekken.
Ik gedraag de shaping jeans van C &A. Die met skinny broekspijpen. Die broeken tekenen minder af.
Nu ben ik 1,70 en aangewezen op de 46lang. Maat 46 is voor mij te kort.
Jammergenoeg is de 46 lang niet altijd op voorraad.

Kikki39

Kikki39

05-05-2023 om 21:11 Topicstarter

en ik vind vaak dat bij de goedkope broeken je de knieën erin ziet, dat dat bij de knieën gaat flubberen.
Zitten deze broeken echt fijn? Ik heb altijd een zwarte stretch broek een, zo gauw ik een spijkerbroek aan heb vind ik hem niet fijn.

ik heb travelstofbroeken van jemapelle,de gewone collectie. Stretch,maar geen knieën erin. In 2 diktes qua stof.
 In hun pluscollectie hebben ze travelbroeken die denk ik wel aan je beschrijving voldoen. Dochter heeft uit pluscollectie 2 bloesjes en die zitten ook erg mooi. Zij shopt ook vaak bij MSmode.

Merk Rosner, diverse modellen!
Gr Angela

Kikki39

Kikki39

05-05-2023 om 22:24 Topicstarter

ja, dat travelstof is zeker fijn.

Ik vind ms erg truttig eerlijk gezegd als ik daar binnen loop.

Kikki39 schreef op 05-05-2023 om 21:11:

en ik vind vaak dat bij de goedkope broeken je de knieën erin ziet, dat dat bij de knieën gaat flubberen.
Zitten deze broeken echt fijn? Ik heb altijd een zwarte stretch broek een, zo gauw ik een spijkerbroek aan heb vind ik hem niet fijn.

Nee, ze zitten vreselijk. Ik raad ze bij jou aan en lieg erover dat ze fijn zitten omdat ik aandelen bij MS bezit.

Kikki39

Kikki39

06-05-2023 om 10:35 Topicstarter

nou rustig....ik schrijf daarachter nog dat ik altijd van die zwarte stretch broeken aan heb, en dan bedoel ik of het dan wel iets voor mij is, was niet vervelend bedoeld 

Kikki39 schreef op 05-05-2023 om 20:33:

en bepaald type? Vallen deze goed op maat?

Ik moet trouwens ook een smal model , dus niet van die wijde pijpen.

Gerry weber Slimfit 

1x de goede maat gevonden zit je daarna goed.

1x naar de winkel dan.

Kikki39

Kikki39

06-05-2023 om 11:35 Topicstarter

oke, ga kijken, dank je

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.