Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

19-11-2008 om 19:33

Mailadres van sinterklaas(-journaal)

Ik kan niet op de site van het sinterklaasjournaal komen. Mijn computer is te oud om 1 of andere player te downloaden en die heb ik nodig om iets te zien...
Ik wilde een mailje sturen naar de sint. Wij hebben nl. ook een rode ballon gevonden in de tuin. Nu wilde mijn zoontje hem graag houden en ik wilde vragen of dat goed is.
Heeft iemand het mailadres van sinterklaas/ballonnenpiet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

19-11-2008 om 19:54

Kijk hier eens

http://www.omroep.nl/nps/sinterklaasjournaal/#/mail/

misschien lukt het zo?
Groetjes, Minet

Ook ballon in de tuin

Hee, wat leuk, hier hebben we ook een ballon in de tuin gevonden. En wat goed dat je zoontje eigen initiatief toont.
Mijn zoontje dacht eerst dat dit de ballon was die hij laatst bij een ballonenwedstrijd opgelaten had, dat die nu terug gekomen was. Maar toen we 's avonds naar het Sinterklaasjournaal keken dacht hij toch dat het een ballon van Sinterklaas was.
Hij (3,5 jaar) heeft 'm wel in z'n schoen gedaan, met een briefje erbij voor de andere pieten: "Niet de ballonnen in het water gooien". Helemaal zelf "geschreven". Vanochtend zat er een briefje terug in de schoen, van de ballonnenpiet, die was er erg blij mee.

Rafelkap

Rafelkap

20-11-2008 om 06:47

Minet en diana

Helaas, die link mag mijn computer ook niet zien zonder een bepaald programma. Wel suf hoor, zo'n oude computer is het niet en normaal nooit last van.
Ik heb een handgeschreven briefje geschreven in zijn laarsje gedaan en vanmorgen lag de ballon nog in de kamer, dus ik denk wel dat het mag
De ballon was trouwens toch kleiner geworden

Hier ook niet

heb nog even geprobeerd voor jullie, maar mijn p.c. vindt wel de pagina waar het mailadres moet staan, maar die blijft leeg. en toch een vrij nieuwe p.c. dus waarschijnlijk ligt het aan de site.........
groeten albana

Suzanne

Suzanne

20-11-2008 om 11:20

De site is oké maar..

.. je krijgt géén e-mail adres te zien. Er verschijnt een venster waarin je je berichtje kunt zetten en je naam en e-mail adres. Vervolgens kun je op verzenden klikken. Rafelkap: krijg je dat venster niet als jet op het @-teken op de site van het Sinterklaasjournaal klikt? Misschien kun je een kennis vragen even een berichtje te sturen en dan jouw e-mailadres in te voeren, dan krijg jij gewoon het antwoord?

Rafelkap

Rafelkap

20-11-2008 om 18:45

Suzanne en albana

Nee, ik kan nergens op klikken, gewoon een wit leeg vel met een logo waarop ik een of ander programma moet downloaden om de site te kunnen zien. Na dit gedaan te hebben krijg ik de mededeling dat dit alleen kan bij mac 10.4 en hoger (ik heb geloof ik 10.2). Nouja, dan maar niet.
Ik zal m'n man via z'n werk eens laten kijken om de redactie te mailen dat de site niet zo goed bereikbaar is..
Wij houden lekker onze ballon

Ja!

ik heb het nog 's geprobeerd en gisteren kreeg ik dus een 'lege' internetpagina, vandaag een 'mailformulier'. heb je het vandaag alweer geprobeerd?
ik denk dat het gisteren niet goed werkte of overbezet ofzo (drukke tijden voor de sint tenslotte).
het lag in ieder geval niet aan de p.c. ik heb vandaag met dezelfde geprobeerd als gisteren.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.