Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Egel

Egel

31-03-2011 om 22:23

Mepal beker bestellen

Hoi allemaal, ik wilde nieuwe schoolbekers bestellen voor de kinderen. Mepal vind ik meestal wel goed, maar lekken nu uiteindelijk toch een beetje. Ik weet dat ze bij in ieder geval de Blokker te koop zijn, maar vaak is er zo weinig keus. Misschien nog bij V&D of zo. Dus zocht ik het online.
Ik was al helemaal klaar met 4 nieuwe bekers, bij
http://www.melaminegoed.eu/lunchbox-drinking-bottle-mepal-c-2169.html bijvoorbeeld. Ik vond ook deze interessant (eens wat anders):
http://www.melaminegoed.eu/ontbijt-lunch-rosti-mepal-lunchbeker-rosti-mepal-c-0_2707_2715.html
Maar wat blijkt, je moet het in Eindhoven ophalen, ondanks 8 euro verzendkosten. Ik woon daar niet in de buurt.
Weet iemand een andere fijne website? Ik heb nog 2 andere gevonden, maar die waren met naam (dus duurder), terwijl ik juist zelf leuke naamstickers klaar heb liggen.
groeten, Egel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Egel

weet je het zeker? als je door het bestelproces gaat , kom je in de fase "verzending" en daar kan je het aangeven. (Ik heb er eens sluitringen gekocht en die moest ik wel met de optie afhalen ingegeven i.v.m. lagere verzendkosten)
mamsa

Egel

Egel

01-04-2011 om 09:57

Dat was suf van mij

Beste mamsavan2 en Pelle,
dat was suf van mij zeg. Gisteren gingen ook allerlei andere dingen mis. Hm.... ik ga ze dan vandaag bestellen op die site, bedankt dat jullie dat gecheckt hebben voor mij! groeten Egel

Valkyre

Valkyre

01-04-2011 om 10:02

Egel

Ik was ook op zoek naar leuke bekers etc voor zoon, en ben erg blij met de link die je geplaatst hebt! Joepie! Bedankt

judiths mama

judiths mama

01-04-2011 om 11:11

Intertoys

heeft ze ook en laatst een uitgebreidere collectie dan de Blokker. Het zijn wel de standaard bekers, zeg maar.

Sascha2

Sascha2

01-04-2011 om 13:01

Speelgoedzaken

In mijn regio struikel je over het aanbod van diverse mepalbekers. Iedere speelgoedzaak heeft een aardig assortiment. Blokker inderdaad wat minder.

Valkyre

Valkyre

01-04-2011 om 18:59

Doe ik zo m'n best..

... wil zoonlief gewoon alles van Cars! Saaaaai. Toy Story is toch veel stoerder? Nou ja...

Oh ja, waar kan ik Mepal-met-eigen-opdruk bestellen?

Margriet*

Margriet*

01-04-2011 om 19:43

Wij hebben

ze van koterkado maar in de afwasmaschine is het broodbakje na 1,5 jaar naamloos, op de beker blijft het iets beter zitten.

Sascha2

Sascha2

01-04-2011 om 20:06

Ook

Ja, koterkado, dat was de naam. Ik zit er al een middag op te broeden . Overigens blijft hier de naam goed zitten op de bekers, ondanks de vaatwasser. De bakjes heb ik niet met naam.

Margriet*

Margriet*

01-04-2011 om 22:26

Ha sascha

Daarvoor heb je toch google?!

Sascha2

Sascha2

01-04-2011 om 23:41

Klopt margriet

Klopt als een bus . Alleen, ik breek bij voorkeur mijn hoofd over dit soort zaken als ik geen google bij de hand heb, tijdens werk, autorijden, kinderen halen van bso/kdv, koken, noem maar op. Ha, en met google tot je beschikking is er toch geen uitdaging meer in te vinden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.