Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dymo

Dymo

02-10-2017 om 00:03

Moeder wordt 80 - cadeau-ideeën?


Marina

Marina

03-10-2017 om 21:14

Toen mijn moeder 90 werd

wilde ze ook niks, maar daar heb ik me niks van aangetrokken. We wonen in een stad met grachten. Ik heb de weinige directe familie overal op punten in de stad ontboden. Mijn moeder kwam bij me en dacht alleen een verjaardag met mij en mijn zoon te hebben. Maar toen kwam de boot! En hebben we al die familie opgehaald. (Sommigen kwamen uit het buitenland speciaal). Daarna had ik een zaaltje georganiseerd met allemaal oude vrienden en bekenden als surprise. Ze had de dag van haar leven.

Dymo

Dymo

08-10-2017 om 11:49

succes

Het was een succes. We hadden een mooie speech, bloemen, museumkaartjes in een mooie envelop (waarop ik een foto van het museum had geplakt) en een poedertje. Moeder stond vol in de aandacht en dat deed haar goed.
Het is echt voor het eerst in jaren dat ze volgens mij echt blij was met haar cadeautjes.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

08-10-2017 om 12:23

Wat prachtig zeg

Zo'n feestelijk gevoel doet goed !! Fijn om te lezen!

Suze

Suze

08-10-2017 om 13:36

Fijn

Zo zie je maar: een goede voorbereiding (incl. advies vragen op OO) is het halve werk!

Dymo

Dymo

08-10-2017 om 22:04

Echt hoor!

Ik was zelf nooit op dat museum gekomen! Bedankt voor het meedenken allemaal. Voor volgend jaar heb ik dat fotoboek in gedachten, dan neem ik wat meer tijd voor de voorbereiding.

Diamant?

Ik ken dit ook. Ik denk niet dat jouw moeder mijn moeder overtreft. Teveel nukken oh gunst. Ik koop daarom standaard een sieraadje voor haar, maar ze heeft al zoveel. Ik denk dat ik moet upgraden. Een diamantje erbij van Baunatdiamonds misschien? Ik heb de prijzen al gezien en ze vallen best wel mee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.