Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

29-01-2012 om 21:29

Mooie jurk, maar wat erop en eronder

http://www.bonprix.nl/product/chiffonjurk-bessenrood-949382/?bundle=1662127&type=image&sk=2245&sco=zwart&fb=0

Ik wilde hem dan niet in het bessenrood, maar in het zwart-wit
Maar ik ben niet zo goed in combineren, dus wat zal ik erop of eronder doen

Legging? Panty? Maar welke kleur
Schoenen of laarzen? en ook weer welke kleur
Bolero? of ander vestje

Links naar leuke kledingstukken, schoenen, accessoires voor erbij zou helemaal geweldig zijn!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fianna

Fianna

29-01-2012 om 22:02

Zomerjurkje

Tja wat ik eigenlijk vind is dat dit echt een zomerjurkje is en niet mooi zal staan met een legging, pany oid, maar echt voor blote benen is. Eventueel met een zomervestje voor als het afkoelt 's avonds oid. Voor in de winter met vestjes en leggings, nee!
Wel leuk jurkje idd.

Fianna

Fianna

29-01-2012 om 22:04

Maar

mocht je dat toch willen dat denk ik dat alleen zwart er bij mooi zal staan. Dus zwart vestje. Geen legging, maar zwarte panty maar dan max 20 dernier, met zwarte pumps.

Zomer

Ja, zomer inderdaad, kan ook in voorjaar met zwarte legging. Niet nu. Nu is het tijd voor de wollen jurkjes.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-01-2012 om 23:08

Haha

Jij krijgt vast ook de nieuwsbrief van Bonprix
Je zou aan een zwart bolero-vestje kunnen denken. Gewone huidkleurige panty's eronder en zwarte pumps. Of een vest (grijs zou misschien ook leuk staan) wat net zo lang is als het jurkje, een zwarte legging eronder (60 denier) met pumps of elegante zwarte laarzen. Of een blazerachtig jasje.

Ely

Ely

29-01-2012 om 23:12

Brrrr huidkleur panty's

Daar hou ik niet zo van
Zomers met een mooi slippertje of hakje. Als het wat frisser is een zwart bolerootje of getailleerd jasje. 20 den zwarte panty.
Een mooi lang zwart vest van dunne stof kan denk ik ook mooi staan.

Leuk jurkje! Wel ff: bij het model lijkt het net of haar borsten er zomaar uit kunnen vallen, kan ook aan model liggen natuurlijk

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Leuk jurkje, maar dat decolleté

Dat zou mij ook wat zorgen baren. Dat stukje stof boven die 'brede bies van satijn onder de buste' daar past niet veel in Gewone BH kan niet echt bij dit jurkje, en wat doe je dan?

Chris

Hangt

er van af, mijn cup past daar makkelijk in ook zonder bh

ik zou dit niet dragen in de winter, en als het dan echt moet een zwarte panty, of heel donker grijs, zwart vestje met lange mouwen, bolero achtig. Geen laarzen maar iets met hakjes en bandjes.

Kiki

Kiki

30-01-2012 om 15:39

Dank jullie

ja dat decolleté baart mij ook wat zorgen. Ik geef nog borstvoeding en mijn borstpartij is momenteel wat ruim.

Ik heb het 16 februari nodig voor een feestje en ik heb geen zin en tijd om te shoppen. Dus dacht mooi klaar te zijn, dat wil zeggen totdat jullie het geen winterjurk vonden Nu twijfel ik nog meer.

Nou ja, ik kan altijd alsnog besluiten die stad in te gaan natuurlijk. Die jurk komt volgens mij morgen binnen, dus ik heb nog ruim de tijd.

Wisse

Wisse

31-01-2012 om 10:18

Polyester

Let op: de jurk is van 100 % polyester. Ik vind dat geen fijn materiaal en ook niet echt mooi.

En inderdaad: een zomerjurk! Tenzij je je ludiek wilt kleden... maar daarvoor heb je vast nog wel e.e.a. in de kast om grappig te combineren.

Ja en die borstpartij is ook problematisch: is zelden echt mooi met bh.

Voor een feestje zou ik iets anders zoeken... Maar het lijkt nu een moeilijke periode om feestjurken te kopen....

Wat vind je hiervan:

http://www.desigual.com/desigual/browse/productDetail.jsp?productId=17V2875&categoryId=cat760080&sortCriteria=&navCount=0&offset=5&searchurl=&navAction=push&catId=cat760080&selectedMaxPrice=179.1&selCatId=cat760080&offsetLimit=58&selectedMinPrice=42.0&categoryNavIds=1%3Acat760080&selectedFamilyArray=&selectedPage=&selectedSizeArray=

http://www.hm.com/nl/product/96997?article=96997-D#article=96997-D

Prada

Prada

31-01-2012 om 18:05

Esprit.nl

en dan de Collection collectie.

En Wisse: eens, maar de door jou genoemde H&M jurk is toch ook polyester?

Wisse

Wisse

31-01-2012 om 20:12

Prada

Prada, ja inderdaad, dat zag ik ook, maar ik dacht als je toch zoiets zoekt is dit misschien een alternatief.

Polyester is voor mij een reden om op zijn minst heel kritisch te zijn... het jurkje moet dan wel heel leuk zijn... en echt mooi is het niet. Maar goed, ik heb ook een paar gevalletjes van gerecycled polyester, dat vind ik dan wel weer sympathiek, maar het is meer de categorie "grappig" of "wel leuk" dan "mooi". Als je er iets van katoen onder doet is het al weer aangenamer. Voor af en toe.

Kiki

Kiki

31-01-2012 om 23:07

Leuk!

echt heel leuk, maar helaas zeul ik nog een onflatterende 6 kilo aan zwangerschapskilo's mee en dit lijken me vrij strakke jurkjes
(Maar zeker wel een jurkje wat ik ga kopen als ik die moby-dick-look kwijt ben)

Ik zoek dus een jurkje wijd uitvallend zodat die dikke blob-buik niet zo opvalt

Ik heb me erbij neergelegd en ik ga gewoon winkelen in de stad

woes

woes

02-02-2012 om 09:57

(blob)jurkjes


http://www.miss-green.nl/jurkjes

Hej Kiki, hier hebben ze erg leuke jurkjes waar je blob-buik zeker niet in opvalt, ha.
Ik heb zelf zo'n overslag shirt met een los rokje, kan netjes met een hakje, wat sportiever met laarzen, en kan ook met andere dingen gecombineerd. Heb dit setje al een jaar of twee, draag het zomer en winter en blijft mooi. Heb nu ook zo'n tuniekjurkje. Is wat langer, dus heb ik metr de kerst met een dunne panty en hakschoentjes aangehad. Naar een verjaardag met een dikke panty (majo?) en laarzen, en ik draag hem ook als shirt op een skinnyjeans.
Het blijt mooi, en zit heerlijk, misschien dat het iets voor je is. Oh ja, en snel in huis, ook erg fijn.

Wisse

Wisse

05-02-2012 om 00:13

Kiki, buikje

Het is mijn ervaring met mijn ex-zwangerschapsbuik dat een jurk/tuniek/blouse met een strakke band vlak onder de borsten en vanaf daar wijd, helemaal niet zo flatteus is als je zou denken. Integendeel, het geeft juist vaak de indruk van "zwangerschapskleding" en dat is niet wat je wil denk ik... De indruk van een dikke buik wordt dan juist versterkt door de wijde kleding.

Iets wat strakker is maar met gedrappeerde laagjes o.i.d, en een uitlopende rok vanaf de taille, heeft bij mij meer succes.

Het blijft een beetje uitproberen...

Succes!

Geen legging

En alsjeblieft geen legging onder een jurkje, dat kan echt al een tijdje niet meer!

Kaaskopje

Kaaskopje

07-02-2012 om 21:38

Milette

Een legging is niet persé een broekding van t-shirtstof. Ik heb een legging die er gewoon uitziet al een 60-denier panty, maar zonder voeten dus.

amk

amk

07-02-2012 om 22:38

Eens met milette

een legging onder een jurk heeft nooit gekund! Echt geen gezicht. Van die afgehakte beentjes. Je benen lijken er vooral korter door.

Een legging kan alleen onder een jurk / rok als je het weet te verhullen met een mooi paar laarzen. Zo dat het net lijkt of je een mooie panty / maillot aan hebt.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-02-2012 om 01:40

Precies met mooie laarzen

dat kan toch? Ik loop veel liever in een legging met losse katoenen sokken aan mijn voeten, dan een panty waar ik koude voeten in krijg omdat ik een beetje zweetvoeten krijg door het nylon voetstuk van de panty.
Als je lange benen hebt, zoals ik, valt het best wel mee met die afgehakte korte pootjes

Fiorucci

Fiorucci

08-02-2012 om 07:06

Tuurlijk

Ik hou niet zo van: Dat kan echt niet meer. Dus het kan.
Zie je zoveel in de zomer.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-02-2012 om 12:43

Smaak

Ik vind het soms wel lastig om te bepalen wat 'kan'. Sommigen mensen slaan de plank wel erg mis. Maar ja, zíj vinden het leuk, dus wie ben ik om het te veroordelen? Ikzelf vraag nog wel eens aan mijn dochters 'kan dit?' en ga dan toch met iets meer vertrouwen de straat op als ze het vinden kunnen

Legging

Tuurlijk, alles kan, en als mensen zich daar prettig bij voelen moeten ze gewoon een legging dragen. Maar de modepolitie zegt al een jaar dat het 'uit' is. En natuurlijk draag ik ook een legging, met katoenen sokjes in m'n laarzen, want dan ziet niemand namelijk dat het een legging is. Maar met pumps eronder, dat zie je dus alleen nog in Nederland.

Tuurlijk!

leuk man! Super! Maar niet met dit weer

Superleuke jurk, cobi

Echt heel mooi! Ik zou hem zelf ook zo uit het rek kunnen plukken. Alleen twijfel ik over de draagbaarheid. Ga jij ermee in de keuken aan de slag met Ken bijvoorbeeld? Of op je fiets naar Appie? Ik vind hem wel wat gekleed voor dagelijks gebruik, maar heel mooi!

marinade

marinade

08-02-2012 om 14:15

Moletta

Ik zou zeggen: de modepolitie, zó 2011

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

marinade

marinade

08-02-2012 om 14:18

Miletta dus

Thank you, autocorrect!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

marinade

marinade

08-02-2012 om 14:23

Cobi

Leuke jurk! En ondanks dat je geen kipfilets hebt, nu met een leuk vestje best draagbaar. Knalgeel lijkt mij wel aardig.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Milette

Milette, weet je, ik maak al jaren mijn eigen mode )) en het kan me echt he-le-maal niets boeien wat precies de mode is. Al sinds ik de puberteit voorbij ben draag ik de dingen zoals ik die leuk vind. Er werd gevraagd wat er bij dit jurkje kon. Het is niet mijn soort jurkje. Maar volgens mij kan een legging wel, zeker als je witte kwabbelknieen hebt en hij is net wat kort. Ik zou het zelf niet dragen, maar kan me voorstellen dat de topic startster er blij mee is!
En die modepolitie...alsof die er zelf zo fantastisch bijlopen? Ik vind het nogal doorsnee rtl, sbs achtig )) Maar ook dat gun ik iemand hoor!

Cobi

Misschien met groene doc martens ))?
Hij staat je vast leuk!

Kaaskopje

Kaaskopje

08-02-2012 om 14:37

Leuk cobi

Met een vestje erboven nu ook leuk

Modepolitie

haha, geen idee dat de modepolitie een programma was op tv! Ik heb het nooit gezien. Ik dacht bij het woord 'modepolitie' wat Izar gebruikte in haar berichtje, dat het ging om 'wat nog 'kan' en wat niet.
En Shanti: als de briefschrijfster om advies vraagt, dan krijgt ze dat toch? Van de een die zegt: draag er een legging bij, van de ander die zegt: dat is 'uit' neem gewoon een mooie panty. En dan kan iedereen zelf bepalen wat ze kiest.
En Cobi: superleuke jurk! Zou ik ook willen hebben, en dan leuk met een zwart gebreid vest en een maillot of dikke panty eronder. (of een legging, verstopt in m'n laarzen!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.