Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

14-01-2014 om 18:18

muesli....zonder rozijnen?

Weet iemand dat? Is er ook muesli zonder rozijnen? Maar wel met gedroogd fruit en noten?

Marie

Marie

14-01-2014 om 18:28

Zelf houd ik niet zo van rozijnen in de muesli en daarom eet ik Viergranenmuesli van eigen merk AH in de yoghurt. Maar daar zit geen gedroogd fruit in (houd ik ook niet zo van).
http://www.appiehein.com/nl/muesli-y-cereales/2333-muesli-4-granen-ah.html

Jessica O

Jessica O

14-01-2014 om 18:29

wel

Krokante muesli van de aldi. Blauw pak is zonder rozijnen.
Anders zelf mengen

Fiorucci

Fiorucci

15-01-2014 om 16:59

Ja, de vier noten muesli van Quaker.

Met wat ik zoal lees over resten van bestrijdingsmiddelen in rozijnen kijk ik er ook naar uit. Met wat ik lees over pfas in bestrijdingsmiddelen. Ik hoop op alternatieven in vijgen of dadels in de EU geproduceert.

Ik rooster het zelf: grove havermoutvlokken met noten  ahornsiroop en olijfolie 10 min op 180°, daarna omroeren en nog 2x 5 min ofzo. Afkoelen en dan gedroogde cranberry's erbij. Heerlijk! 

EmmaT schreef op 28-04-2023 om 21:16:

Ik rooster het zelf: grove havermoutvlokken met noten ahornsiroop en olijfolie 10 min op 180°, daarna omroeren en nog 2x 5 min ofzo. Afkoelen en dan gedroogde cranberry's erbij. Heerlijk!

Oh ja, en je kunt er van alles in gooien aan fruit enzo

Moet het muesli zijn? Mag cruesli ook? 
Ik houd ook niet van rozijnen ergens doorheen en daarom doe ik de Noten en zaden cruesli van Eat Natural door de (soja) yoghurt

Een topic uppen van 9 jaar geleden?
Really?

Courage a écrit le 29-04-2023 à 22:14 :

Remonter un sujet d'il y a 9 ans ?
Vraiment?

😅

SoniaV schreef op 19-05-2023 om 11:10:

[..]

😅

Maar hoezo is mijn bericht in eens in het Frans?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.