Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

winacoye

winacoye

26-11-2008 om 18:48

Muziekinstallatie

Ik ben op zoek naar een muziek/discoset om te gebruiken in de aula van een basisschool. Onze vast dj is ermee gestopt en daarmee hebben we ook geen apparatuur meer. Helaas is er niemand met verstand dit soort zaken. Ik ben zelf helemaal a-technisch, mijn boxen thuis krijg ik al niet op de juiste manier aangesloten......
Dus ik hoop dat er iemand op het forum is die me een beetje op weg kan helpen?

Alvast bedankt, Winacoye

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Je bent een beetje 'onduidelijk'

ik ben bang dat niemand reageert omdat erg onduidelijk is wát je precies bedoelt. wil je een p.c. met een muziekspeler/juke-box en daarop aangesloten boxen? of een c.d.speler, mixer, installatie met boxen? ik denk dat je beter naar een goede winkel kan gaan en daar uitleggen wat je bedoeld en hun de apperatuur die ze ervoor geschikt achten op je werk te laten brengen....(en aansluiten) en uitleggen. zeg duidelijk dat je er geen verstand van hebt en dat het vooral simpel te bedienen moet zijn.
groeten albana

winacoye

winacoye

27-11-2008 om 20:39

Geen verstand....

Hoi Albana,

Ik heb er dan ook werkelijk geen verstand van. Ik heb vandaag op mijn werk ook rondgevraagd, een paar jongens vonden dat ik wel naar Correct of een dergelijke winkel kon gaan. Het is de bedoeling dat we echt een goede installatie aanschaffen, ook geschikt voor bijvoorbeeld musicals en andere gelegenheden die zo op een basisschool spelen. Er is helaas niemand in de oudervereniging die hier iets vanaf weet.
Ik ga me in het weekeind hier maar verder in verdiepen.....

marie

marie

28-11-2008 om 08:51

Geluidsman

Hallo
Klinkt wellicht een beetje gek, maar neem eens contact op met een (gospel) koor of band, waar ze een geluidsinstallatie gebruiken en waar het geluid ingeregeld wordt door een geluidsman.
Ik denk dat zo iemand je wel kan vertellen wat je nodig hebt en waar je dat het beste zou kunnen aanschaffen.
Ten minste dat zou ik doen, als zoiets aan mij gevraagd zou worden. Dan weet ik er zo wel 2 of 3 aan wie ik het zou kunnen vragen.
Doe anders eens een oproepje op school of er ouders zijn die aan zingen/muziek maken doen en kijk anders in de gouden gids naar een geluidsman. En anders kan de muziekschool je wellicht ook verder helpen?
succes

MaximeM

MaximeM

29-11-2008 om 23:12

Feedback

Hoi,

Ga anders eens langs bij een winkel als feedback (www.feedback.nl) zit op meerdere plaatsen in nederland; Rotterdam,Eindhoven,Utrecht,en Apeldoorn. Als je alvast vertelt hoe groot en hoog de ruimte is en hoeveel kinderen daar meestal ingaan dan kunnen ze je zeker wel een goed advies geven, je kan daar voor elk budget terecht.

Succes
Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.