Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nationale vakantie-enquette, prijs?

Hallo,
ik werd net gebeld door iemand van de nationale vakantieenquete die ik ingevuld had op internet.
Ze zegt dat ik een van de 15 finalisten ben en ik hoor het eind januari.
ze vroeg een paar dingen over mijn energieleverancier omdat die verloren gegaan waren.

Wie weet of dit reeel is of gewoon een stom praatje?
zijn er nog meeer mensen gebeld?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
judiths mama

judiths mama

05-01-2009 om 19:58

Wat hebben de gegevens van de energieleverancier met een vakantie enquete te maken?

Ik zou zeggen, pas maar op dat je nergens mee akkoord gegaan bent, in je telefoongesprek.

Ik ben een paar weken geleden ook gebeld met de mededeling dat ik bij de laatste 15 hoorde en dat ik in ieder geval een prijs had. Mijn man heeft dit telefoontje beantwoord en heeft verdere vragen niet beantwoord onder het motto: ik wil eerst die prijs weleens zien.
Nou we zijn inmiddels ruim een maand verder en ik heb geen prijs gezien (wel jammer). Het zal dus wel een stiekem verooppraatje zijn.

Juulia

Mareld

Mareld

06-01-2009 om 09:46

Ook zoiets

Mijn schoonvader had ook pas zoiets: hij werd gebeld omdat hij bij de finalisten zat bij één of andere prijsvraag van de Gamma ( de bouwmarkt dus), en aan het eind van het gesprek werd er ineens gevraagd of hij wilde bevestigen dat hij naar een andere energieleverancier overstapte! Heel raar, niet op ingaan en zeker niks bevestigen!

annemir

annemir

06-01-2009 om 14:00 Topicstarter

Dacht ik al..

ik was er al bang voor..
ik heb niets bevestigd. ze vroeg wel of ik bij mijn leverancier wilde blijven. ja dus!
de vakantieenquete, zo noemden ze het, ging over allerlei zaken of je interesse had in bepaalde dingen zodat ze contact op konden nemen.

helaas pindakaas dus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.