Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Emma B

Emma B

28-12-2008 om 11:26

Natuurijsbaan in het veld in een straal van 40 kilometer van rotterdam?

Wie weet er ergens een natuurijsbaan (ondergelopen veld oid) die niet in de stad ligt in een straal van 35/40 kilometer rond Rotterdam?
Wij hebben hier in de stad wel aangelegde ijsbaantjes, maar die liggen of midden in de stad of aan de rand van de stad in een winkelcentrum en zijn van plastic (!).
Ik zou met de kinderen graag het ouderwetse schaatsgevoel willen beleven Gewoon een ondergelopen weiland ergens in het veld. Kent iemand zoiets niet te ver van Rotterdam?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

28-12-2008 om 11:36

Delft

In delft bij zwembad kerkpolder is een ijsbaan. Ik weet alleen niet of deze al dicht is..
Het is op een ondergelopen weiland, er zit een restaurant bij waar je denk ik wel wat te drinken kan kopen.
Of er entree betaald moet worden weet ik ook niet. De laatste jaren was deze ijsbaan namelijk niet goed dicht..
En de sloten bij ons in de buurt wel..Zodat we daar schaatsten

tonny

tonny

28-12-2008 om 18:02

Krimpen aan de lek

maar je moet eerst wel even bellen of die al open is, ik ben er nog niet geweest. Mooie baan, verlicht, muziek (nou ja, daar moet je van houden , een binnenste baan waar men wat harder rijdt en een buitenste baan die wat rustiger is. Tenminste, zo was het vroeger. In Lekkerkerk is ook een natuurijsbaan. En in Alblasserdam.

Maar volgens mij is de vorst in West Nederland nog niet ernstig genoeg om lekker te schaatsen...

tonny

Spijkenisse part ii

De natuurijsbaan ligt idd in park Vogelenzang. Te bereiken via Groene Kruisweg afslag Baljuwlaan.
Deze bakken worden elkaar jaar gevuld. Nu dus ook. Hopen dat het ijs dik genoeg wordt. Vraag me niet naar toegang. Volgens mij gratis en of er catering is weet ik ook niet. Ik kom er eigenlijk nooit. *Corine* Weet jij dat?

Gr, Pisa

Lombardijen

Hebben ze de baan waar lijn 2 langskomt dan nog niet laten onderlopen?

Jeetje vriest het al zo hard?

Jetske

Jetske

29-12-2008 om 15:42

Dirksmama

Jeetje, die ijsbaan in Lombardijen; de Thialf toch? Bestaat die uberhaupt nog? Als dat zo is, ga ik deze week daar schaatsen. Jeugdsentiment!
Jetske

mammie2

mammie2

29-12-2008 om 17:21

Pijnacker

Nog niet open, maar hopelijk over een paar dagen ....

Piloen

Piloen

29-12-2008 om 18:13

Delft, kerkpolder en schipluiden

Ben er vandaag geweest, je kunt er lekker rondjes schaatsen. Mooier is nog de baan van IJsclub Vlietland in Schipluiden. Daar moet je even lid worden maar kan je voor 9 euro de hele week schaatsen. Hij is erg mooi, een aparte krabbelbaan en een grote baan voor hardrijders. Verlicht en dus ook 's avonds open. Met kantine voor koek en zopie, allemaal erg goed verzorgd (ijs ook, is na een paar dagen schaatsen nog prima). Piloen

Capelle a/d ijssel/ nieuwerkerk a/d ijssel

Hoihoi

In het Hitlandbos is de boel al snel dicht en helemaal achterin het bos bij Nieuwerkerk ligt een baan. Ik vind het echt schaatsen, want door de polder!!

Groetjes

Rembrand

Rembrand

04-01-2009 om 23:59

Emma.

Regio Rotterdam.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.