Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-05-2009 om 18:57
Dames, wie heeft er aub voor mij de ultieme tip.
Ik heb in mijn keuken donkergrijze natuurstenen tegels liggen. Op plaatsen waar je veel komt is er al een heel lichter grijs pad getekend. Ik wil heel graag de kleur verdiepen, wie weet hoe? Producten van HG heb ik reeds uitgeprobeerd en helpen voor geen meter. Ik hoop dat iemand van jullie de oplossing weet...
groetjes
Corleone
27-05-2009 om 19:48
Parrafine
Heb je leisteen? Ik doe een scheutje parrafine in het dweilwater. Simpel en goedkoop, een flesje kost 1,50 bij de apotheek en daar doe ik 3 keer mee. Ze weten nu wel bij de apotheek wat ik ermee doe want op een gegeven moment begon het op te vallen dat ik dat elke keer kwam kopen, moest telkens zeggen waar het stond, blijkbaar wordt het niet veel verkocht (heb ook geen flauw idee waar je het anders voor moet gebruiken). Je moet wel af en toe even je mop in de wasmachine gooien anders gaat hij stinken.
28-05-2009 om 18:46
Extra vraagje
Gaat die parrafine bij het poetsprodukt of bij zuiver water? Krijg je dan geen 'vettige' waas over je steen?
bedankt vor je reaktie, Corleone