Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

kerstkransje

kerstkransje

31-12-2008 om 21:50

Nemo

Is Nemo in Amsterdam een aanrader?
Vanaf welke leeftijd is dit leuk?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zeker een aanrader

Een hartstikke leuk doe-museum, veel te doen, leerzaam en erg leuk.

Wij zijn er geweest toen onze dochter 6 was, vanaf die leeftijd is het prima geschikt. Voor jonger ook wel, maar dan snappen ze wellicht veel dingetjes niet, al is er wel genoeg te doen. Het is handig als je kind al een beetje kan lezen, maar met een beetje hulp komen ze ook al ver.

Let wel op als je binnenkort wil gaan, ze zijn bezig met een interne verbouwing in januari.

reina

reina

01-01-2009 om 10:33

Yep!

We waren er 2 jaar geleden met neefjes van toen 8 en 10 en ze hebben het er nu nog over, ze vonden het super! Afgelopen zomer was ik er met een groep 13- en 14-jarigen, ook zij vonden het heel erg leuk. Ik zou met kinderen onder de 6 jaar niet zo gauw gaan.

kerstkransje

kerstkransje

01-01-2009 om 20:17

Hoe lang

Hoeveel tijd moet je ervoor uittrekken? Een hele dag of een halve?

Prulletje

Prulletje

01-01-2009 om 21:43

Hele dag

Je kunt je er makkelijk een hele dag vermaken!

Prulletje

reina

reina

02-01-2009 om 10:16

Kerstkransje

Hoe lang het er leuk is ligt aan je kinderen, hoe meer ze begrijpoen van wat er gebeurt, hoe langer het leuk is. Met mijn klas was ik er een paar uur en dat was voor de meesten lang genoeg, sommigen verveelden zich al, mijn ene neefje was het na úren nog niet zat, de ander had het toen ook wel gezien. Ik zou in principe op een dag rekenen, en een idee achter de hand houden voor het geval ze het eerder zat zijn, kun je nog iets gaan doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.